Tuesday, March 10, 2020

GOE: PEMBURU MAVERICK LEGENDA ZERO DITAMBAH DI DALAM PENGEMBANGAN TEPPEN BAHARU 'HAUNTED BY MEMORIES'



TOKYO, 9 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
Bersedialah untuk pergi dari Zero ke Hero! GungHo Online Entertainment (GOE) (TOKYO: 3765) mengumumkan bahawa Pemburu Maverick, Zero dari siri Mega Man X akan menyertai TEPPEN sebagai satu daripada Wira yang dimainkan dalam permainan itu.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200306005127/en/

Untuk melihat treler itu, klik di sini.

Pemburu Maverick itu, Zero kini boleh didapati sebagai seorang Wira yang dapat dimainkan di dalam pengembangan terbaharu TEPPEN: “Haunted by Memories.” Pengembangan baharu ini memberi tumpuan kepada masa lampau yang menggerunkan oleh beberapa watak yang tidak dapat dilupakan daripada sejarah Capcom yang kaya dan memperkenalkan keupayaan baharu “Memori.” Memori membolehkan kebolehan sesuatu kad untuk diubah jika bilangan Kad Aksi yang digunakan semasa perlawanan itu adalah sama atau lebih besar daripada nombor yang ditentukan. Pengembangan “Haunted by Memories” itu adalah penuh sesak dengan lebih daripada 100 kad baharu yang akan menambahkan satu varieti baharu bagi permainan yang menarik.

Wira terbaharu TEPPEN, Zero, akan mempunyai tiga Seni Hero baharu: Berlawan Menentang Inner Demons, Rakuhouha, dan Tenkuuha. Berjuang Melawan Inner Demons akan menambahkan sebuah Maverick atau Pemburu Maverick secara rawak kepada EX Pocket. Kad Aksi Maverick secara rawak memusnahkan musuh dengan kos MP sebanyak 6 atau lebih rendah. Pemburu Maverick itu memberikan satu unit mesra +2/+4. Seni Wira Rakuhouha akan menangani 4 kerosakan terpisah di antara unit musuh apabila kiraan Memori pemain adalah 3 atau kurang. Kerosakan itu meningkat apabila kiraan memori meningkat, dengan 7 kerosakan ditangani apabila kiraan memori adalah di antara 4 dan 9, dan 12 kerosakan apabila kiraan memori adalah 10 atau lebih. Seni Wira ketiga, Tenkuuha, memberikan satu unit mesra +2 Serangan dan Combo untuk satu serangan.

Untuk meraikan Wira baharu dan pengembangan itu, TEPPEN akan mempunyai satu bonus log masuk yang baharu yang termasuk Pek Tiket “Haunted by Memories”.

Untuk maklumat lanjut mengenai TEPPEN, sila layari laman web rasmiTwitchYoutube, dan Twitter.

Muat turun TEPPEN di App StoreGoogle Play dan Amazon Appstore.
©GungHo Online Entertainment, Inc. Hak Cipta Terpelihara.
©CAPCOM CO., LTD. HAK CIPTA TERPELIHARA.
©CAPCOM U.S.A., INC. HAK CIPTA TERPELIHARA.

Laman Rasmi: https://teppenthegame.com/en/
Twitter: https://twitter.com/PlayTEPPEN
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCng5djo1k5QZ9w49QA5OZzg

Google Play Store
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.gungho.teppen

AmazonApp Store
https://www.amazon.com/dp/B07YD7TNZB

App Store                                             
− Malaysia
https://apps.apple.com/my/app/id1460764653
− Singapura
https://apps.apple.com/sg/app/id1460764653
− Thailand
https://apps.apple.com/th/app/id1460764653
− Filipina
https://apps.apple.com/ph/app/id1460764653
− Australia
https://apps.apple.com/au/app/id1460764653

Lihat versi sumber di  businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20200306005127/en/

Hubungi

HUBUNGAN MEDIA
GungHo Online Entertainment, Inc.
Bahagian Jualan & Pemasaran
Mayumi Mori
+81-3-6895-1672
mmori@gungho.jp

Sumber : GungHo Online Entertainment, Inc.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13160

No comments:

Post a Comment