Thursday, February 6, 2020

ZYNGA MENGUMUMKAN KEPUTUSAN KEWANGAN SUKU KEEMPAT DAN TAHUN SEPENUHNYA 2019

Melaporkan Perolehan Suku Tahun dan Tahunan dan Tempahan Paling Tinggi dalam Sejarah Zynga

Aliran Tunai Pengendalian Tahunan Terbaik sejak tahun 2011 sebanyak $263 Juta, meningkat 56% tahun ke tahun

Pelaksanaan Kukuh pada tahun 2019 Menyediakan Momentum untuk Pertumbuhan Berterusan pada tahun 2020


SAN FRANCISCO, 6 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) hari ini mengeluarkan keputusan kewangan bagi suku keempat dan tahun sepenuhnya mereka yang berakhir pada 31 Disember, 2019 dengan menyiarkan Surat Perolehan Suku Tahunan Q4 2019 pengurusan kepada laman web Perhubungan Pelabur mereka. Sila lihat Surat Perolehan Suku Tahunan yang dilampirkan atau layari http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results untuk mengakses surat tersebut.

“Prestasi Q4 kami yang kukuh telah mengakhiri tahun yang cemerlang untuk Zynga. Perkhidmatan langsung merupakan asas bagi strategi pertumbuhan pelbagai tahun kami dan merupakan pemacu utama bagi pendapatan dan tempahan tahunan kami yang paling tinggi pernah dicapai,” kata Frank Gibeau, Ketua Pegawai Eksekutif bagi Zynga. “Momentum kami pada tahun 2019 telah menempatkan kami bagi pertumbuhan yang berterusan pada tahun 2020. Kami menjangka untuk meningkatkan portfolio perkhidmatan langsung kami dari lima kepada enam francais kekal dan mempunyai potensi untuk melancarkan tajuk-tajuk baharu pada separuh kedua tahun ini. Untuk mempercepatkan pertumbuhan, kami melihat lebih banyak peluang untuk memperoleh pasukan-pasukan dan francais berbakat di seluruh dunia.”

Pengurusan Zynga akan juga mengadakan satu panggilan persidangan pada pukul 1:30 tengah hari Waktu Pasifik (4:30 petang Waktu Timur) pada hari ini untuk membincangkan keputusan syarikat itu. Soalan-soalan boleh dikemukakan pada panggilan itu dan Zynga akan menjawab seberapa banyak soalan yang mungkin.

Panggilan persidangan itu boleh diakses di http://investor.zynga.com  – satu ulangan rakaman akan tersedia melalui laman web itu selepas panggilan berkenaan – atau melalui nombor mendail persidangan di bawah:
  • Nombor Mendail Bebas Tol: (800) 537-0745
  • Nombor Mendail Antarabangsa: (253) 237-1142
  • ID Persidangan: 7576703
Maklumat mengenai Zynga Inc.

Zynga adalah sebuah peneraju dunia di dalam hiburan interaktif dengan satu misi untuk menghubungkan dunia melalui permainan. Setakat ini, lebih daripada satu bilion orang telah memainkan francais Zynga termasuk CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, dan Words With Friends™. Permainan Zynga boleh didapati di lebih daripada 150 buah negara dan boleh dimainkan di seluruh platform sosial dan peranti mudah alih di seluruh dunia. Ditubuhkan pada tahun 2007, syarikat itu beribu pejabat di San Francisco dan mempunyai lokasi di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Ireland, India, Turki dan Finland. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.zynga.com atau ikuti Zynga di TwitterInstagramFacebook atau di blog Zynga.

Kenyataan yang Berpandangan ke Hadapan

Siaran akhbar ini mengandungi kenyataan yang berpandangan ke hadapan, yang berkaitan dengan, antara lain, pertumbuhan syarikat dan pelancaran tajuk-tajuk baharu. Kenyataan yang berpandangan ke hadapan sering kali merangkumi perkataan seperti “pandangan,” “unjuran,” “dirancang,” “bercadang,” “akan,” “menjangka,” “percaya,” “sasaran,” “mengharapkan,” dan kenyataan-kenyataan dalam bentuk kala kelak yang umumnya berpandangan ke hadapan. Pencapaian atau kejayaan perkara-perkara yang diliputi oleh kenyataan yang berpandangan ke hadapan itu melibatkan risiko, ketidakpastian, dan tanggapan yang signifikan. Kebergantungan berlebihan tidak seharusnya diletakkan pada kenyataan yang berpandangan ke hadapan seperti itu, yang didasarkan kepada maklumat yang tersedia kepada kami pada tarikh tersebut. Kami tidak bertanggungjawab untuk mengemas kini kenyataan tersebut. Maklumat lanjut tentang risiko, ketidakpastian, dan tanggapan ini adalah atau akan dijelaskan dengan lebih terperinci dalam pemfailan awam kami dengan Suruhanjaya Bursa dan Sekuriti (“SEC”), dan salinannya boleh diperolehi dengan melayari laman web Perhubungan Pelabur kami di  http://investor.zynga.com atau di laman web SEC di www.sec.gov.

Nota Editor

Untuk memuat turun rakaman bahagian filem B-roll Zynga dan visual penting bagi permainan itu, sila layari: http://bit.ly/ZyngaQ42019

Galeri Foto/Multimedia Tersedia:
https://www.businesswire.com/news/home/52167957/en

Hubungi

Perhubungan Pelabur:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com

Media:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com

Sumber : Zynga Inc.

No comments:

Post a Comment