Monday, February 17, 2020

VISTAJET MENERUSKAN KERJASAMANYA DENGAN SCUDERIA FERRARI UNTUK KEJOHANAN DUNIA FORMULA ONE 2020

Menyokong perjalanan pasukan melalui nilai dikongsi bagi kelajuan, kecemerlangan, semangat dan inovasi
LONDON, 14 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) — VistaJet, syarikat penerbangan perniagaan global pertama dan tunggal, mengumumkan kerjasamanya dengan pasukan Scuderia Ferrari untuk tahun kedua-dua berturut-turut sebagai Pembekal Rasmi perjalanan jet persendirian.
Dengan kalendar perlumbaan yang semakin mencabar dan kerap kali hanya beberapa hari antara Grands Prix, pasukan menghadapi garis masa yang mencabar. VistaJet akan menyokong pasukan untuk mengoptimumkan perjalanan dan masa pertukaran mereka sepanjang musim Formula One 2020. Dalam industri yang mementingkan kelajuan dan kecekapan, pasukan Scuderia Ferrari akan menggunakan masa di luar litar dengan lebih lanjut untuk tiba dalam keadaan optimum.
Berlumba secara kompetitif bersama Ferrari selama bertahun-tahun dan sebagai pemandu rasmi Kejohanan FIA World Endurance, WEC, Pengasas dan Pengerusi VistaJet tahu tuntutan perlumbaan dan fokus tajam yang diperlukan untuk berprestasi di bawah tekanan sedemikian.
Mengumumkan kerjasama ini, Thomas Flohr berkata: “Saya amat bangga untuk menyokong pasukan perlumbaan yang paling ikonik dan berjaya di dunia untuk tahun kedua. Inovasi, teknologi dan fokus pada kecekapan merupakan nilai yang kita kongsi bersama mereka. VistaJet akan terus menyediakan perjalanan yang lancar kepada pasukan Scuderia Ferrari untuk memastikan fokus mereka adalah pada perkara yang penting iaitu perlumbaan pada litar. Saya teruja untuk mengetahui perkara yang menanti untuk Sebastian Vettel, Charles Leclerc dan keseluruhan pasukan Ferrari pada musim 2020 ini. Forza Ferrari!”

No comments:

Post a Comment