Wednesday, February 19, 2020

LEDDARTECH MENYERTAI RAKAN KERJASAMA EKOSISTEM RENESAS ELECTRONICS UNTUK MEMPAMERKAN TEKNOLOGI LIDAR DI AV20 SILICON VALLEY PADA 26-28 FEBRUARI

QUEBEC CITY, 19 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, peneraju industri dalam teknologi LiDAR yang menyediakan platform auto dan mobiliti LiDAR paling serba boleh dan boleh skala, hari ini mengumumkan bahawa mereka akan mempamerkan hasil kerjasama dengan rakan kongsi Ekosistem Renesas di AV20 Silicon Valley Conference bermula 26 hingga 28 Februari di The Pullman San Francisco Bay. Selama bertahun-tahun, acara ini telah terbukti menjadi pertukaran yang unggul untuk pemimpin industri, jurutera, pelanggan, pengawal atur, pembekal penyelesaian dan ahli akademik untuk mempelajari, berkongsi dan berhubung tentang cabaran, perubahan peraturan, pembangunan inovatif dan trend masa depan dalam industri.

LeddarTech teruja untuk bekerjasama dengan Renesas dan akan mempamerkan Leddar™ Pixell, yang telah memenangi anugerah, kokun LiDAR keadaan pepejal 3D untuk kenderaan berautonomi, kenderaan penghantaran dan teksi robot. Leddar Pixell menampilkan LCA2 LeddarEngine™, iaitu hasil kerjasama LeddarTech dengan Renesas. Pasukan bekerja secara rapat dalam reka bentuk dan pengilangan SoC LCA2 yang apabila digabungkan dengan pustaka pemprosesan isyarat LeddarSP™, menghasilkan LeddarEngine LCA2, yang menetapkan standard untuk reka bentuk penyelesaian LiDAR keadaan pejal yang bersepadu dan boleh suai.

LeddarEngine, dioptimumkan untuk pembekal automotif Peringkat 1 dan penyepadu sistem untuk mereka bentuk dan menghasilkan pelbagai penderia LiDAR keadaan pejal dioptimumkan yang boleh digunakan dalam pelbagai aplikasi ADAS dan AV untuk mobiliti dan pasaran kereta penumpang, juga akan dipamerkan.

Di samping teknologi LeddarTech, Renesas akan mempamerkan SoC R-Car V3H yang menyampaikan gabungan prestasi penglihatan komputer yang tinggi dan pemprosesan kecerdasan buatan pada tahap kuasa rendah, menyediakan penyelesaian terbenam dioptimumkan untuk kamera hadapan automotif pada kenderaan berautonomi Peringkat 2+ dengan Perisian Pengesanan Halangan LiDAR. Perisian LOD itu menggunakan pemecut perkakasan khusus untuk algoritma penting termasuklah rangkaian neural perlingkaran, untuk mengesan objek 3D, termasuk kereta dan trak.

“Kami percaya rakan strategik dan kerjasama industri yang kuat menyampaikan nilai dan manfaat ketara kepada pelanggan dalam pasaran auto dan mobiliti dengan membantu untuk mengurangkan risiko pembangunan dan merendahkan kos sistem sambil mencapai masa terpantas untuk memasarkan produk” kata Michael Poulin, Naib Presiden Pengurusan Produk di LeddarTech. “Renesas sudah bertahun lamanya menjadi rakan strategik LeddarTech, dan kami berbesar hati untuk meneruskan untuk membina kerjasama ini lagi untuk AV20. Kami berasa sukacita untuk mendemonstrasikan produk terkini kami, Leddar Pixell dan juga platform LeddarEngine kami, yang merangkumi LCA2 dan LCA3 dalam SoC dan Pustaka Pemprosesan Isyarat di acara ini” sambung En. Poulin.

“Renesas telah menikmati hubungan kerjasama yang cemerlang selama ini dengan LeddarTech”, kata Tomomitsu Maoka, Naib Presiden Kanan, Timbalan Ketua Pengarah Unit Perniagaan Penyelesaian Automotif di Renesas. “LeddarTech ialah perintis terkemuka dunia dalam teknologi LiDAR, dan kami berasa sukacita untuk meneruskan hubungan kami sementara kami mara ke arah pengaturan kedudukan lebih banyak kenderaan ADAS dan AD di seluruh dunia”.

Untuk membuat janji temu di AV20, sila lawati leddartech.com/av20conference

Perihal Renesas Electronics Corporation

Renesas Electronics Corporation menyampaikan inovasi reka bentuk terbenam dengan penyelesaian semikonduktor lengkap yang membolehkan berbilion peranti cerdas yang terhubung untuk meningkatkan cara orang ramai bekerja dan hidup. Sebagai pemimpin global untuk produk mikropengawal, analog, kuasa dan SoC, Renesas menyediakan penyelesaian menyeluruh untuk pelbagai aplikasi automotif, industri, elektronik kediaman, automasi pejabat, dan teknologi maklumat dan komunikasi yang membantu untuk membentuk masa depan tanpa had. Ketahui lebih lanjut di renesas.com.

Perihal LeddarTech

LeddarTech ialah peneraju industri yang menyediakan platform LiDAR auto dan mobiliti paling serba boleh, dan boleh skala berdasarkan LeddarEngineTM unik, yang terdiri daripada suit SoC bergred automotif, keselamatan fungsian disahkan yang berfungsi selari dengan perisian pemprosesan isyarat proprietari LeddarSPTM. Syarikat ini bertanggungjawab untuk beberapa inovasi dalam aplikasi penderiaan jauh mobiliti canggih, dengan lebih 70 teknologi berpaten (diluluskan atau menunggu kelulusan) meningkatkan ADAS dan keupayaan memandu berautonomi. 

LeddarTech juga menyediakan pasaran mobiliti dengan penyelesaian modul LiDAR berprestasi tinggi berkeadaan pepejal untuk kenderaan ulang-alik berautonomi, trak, bas, kenderaan penghantaran dan teksi robot. Modul ini dibangunkan untuk menyokong pasaran mobiliti tetapi juga mempamerkan keupayaan platform auto dan mobiliti LeddarTech sebagai asas untuk dibina pembekal LiDAR lain.

Maklumat tambahan tentang LeddarTech boleh ditemui di www.LeddarTech.com, dan LinkedInTwitterFacebook, dan YouTube. 

Logo Leddar, LeddarTech, LeddarEngine, LeddarSP, LeddarCore, dan LeddarTech ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar LeddarTech Inc. Semua jenama lain, nama produk dan tanda ialah atau mungkin ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar yang digunakan untuk mengenal pasti produk atau perkhidmatan pemilik masing-masing.

Maklumat Hubungan: Daniel Aitken, Naib Presiden Pemasaran dan Komunikasi, LeddarTech
Tel.: +1-418-653-9000 samb. 232 Daniel.Aitken@Leddartech.com  

SUMBER : LeddarTech inc.

No comments:

Post a Comment