Tuesday, December 17, 2019

LEDDARTECH MEMPAMERKAN TEKNOLOGI LIDAR DI CES 2020 DARI 7-10 JANUARI DI LAS VEGAS DALAM KERJASAMA DENGAN KERAJAAN QUEBEC

LeddarTech menyertai kumpulan syarikat yang dihormati di Reruai Kerajaan Kanada dalam kerjasama dengan Kementerian Ekonomi dan Inovasi Kerajaan Quebec


QUEBEC CITY, 17 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, merupakan peneraju industri dalam teknologi LiDAR yang mereka bentuk Auto and Mobility LiDAR PlatformTM yang paling serba boleh, dan boleh skala dalam pasaran, hari ini mengumumkan bahawa syarikat akan menyertai delegasi Quebec di CES 2020, mewakili beberapa syarikat paling berinovatif Quebec. Peluang ini ialah hasil inisiatif yang dianjurkan dan dijayakan Kementerian Ekonomi dan Inovasi Quebec di bawah kepimpinan Yang Berhormat Menteri En. Pierre Fitzgibbon, dengan kerjasama Kerajaan Kanada.

“LeddarTech teruja dan berbangga dapat menyertai Kerajaan Quebec di Pertunjukan Elektronik Pengguna tahun ini” kata Daniel Aitken, Naib Presiden Pemasaran & Komunikasi Global untuk LeddarTech.  “Sepanjang 18 bulan yang lepas, LeddarTech telah berkembang ke Eropah, Amerika dan Asia; pengembangan ke pasaran baharu yang berjaya ini merupakan bukti Kanada secara umumnya, dan Quebec khususnya, berada di barisan hadapan bagi inovasi dan sokongan sektor teknologi” rumus En. Aitken.

Lawati LeddarTech di Reruai Kementerian Ekonomi dan Inovasi Quebec yang terletak di 35824 Las Vegas Convention Center, South Hall 4

Jadualkan perjumpaan dengan LeddarTech semasa CES

LeddarTech yang telah memberikan komitmen kepada acara tahunan ini buat beberapa tahun sekarang kembali lagi untuk menyertai CES 2020. Tahun ini, LeddarTech akan mengambil bahagian di beberapa lokasi sepanjang persidangan sementara persidangan ini terus mendapat pengiktirafan dan perhatian untuk penyelesaian LiDAR yang menerajui industri. Tahun ini amat ketara kerana LeddarTech telah dianugerahkan sebagai CES 2020 Innovation Award Honoree dalam Kecerdasan Kenderaan dan Pengangkutan untuk Leddar™ Pixell, LiDAR Kokun dikeluarkan baru-baru ini untuk pasaran kenderaan autonomi.  Dilancarkan pada September tahun ini, Leddar Pixell telah memenangi kedua-dua pujian dan anugerah daripada persatuan industri dan pelanggan seumpamanya.

Manfaat Leddar™ Pixell:
  • Pengesanan objek boleh diharapkan dan Pengguna Jalan Rentan (VRU)
  • Medan pandangan 180° mendatar yang luas
  • Tiada zon mati dalam medan pandangan yang dicahayakan
  • Ketahanan yang luar biasa
  • Kilat 3D, reka bentuk keadaan pepejal tanpa bahagian yang bergerak
  • Kurungan IP67 dengan tingkap kalis impak dan penyambung gred automotif
Perihal LeddarTech
LeddarTech ialah peneraju industri yang menyediakan platform LiDAR auto dan mobiliti paling serba boleh, dan boleh skala berdasarkan LeddarEngine™ unik, yang terdiri daripada suit SoC bergred automotif, keselamatan fungsian disahkan yang berfungsi selari dengan perisian pemprosesan isyarat proprietari LeddarSP™. Syarikat ini bertanggungjawab untuk beberapa inovasi dalam aplikasi penderiaan jauh mobiliti canggih, dengan lebih 70 teknologi berpaten (diluluskan atau menunggu kelulusan) meningkatkan ADAS dan keupayaan memandu berautonomi.

LeddarTech juga menyediakan pasaran mobiliti dengan penyelesaian modul LiDAR berprestasi tinggi berkeadaan pepejal untuk kenderaan ulang-alik berautonomi, trak, bas, kenderaan penghantaran dan teksi robot. Modul ini dibangunkan untuk menyokong pasaran mobiliti tetapi juga mempamerkan keupayaan platform auto dan mobiliti LeddarTech sebagai asas untuk dibina pembekal LiDAR lain.

Maklumat tambahan tentang LeddarTech boleh diakses di www.LeddarTech.com, dan pada LinkedInTwitterFacebook, dan YouTube.

Maklumat Hubungan: Daniel Aitken, Naib Presiden Pemasaran dan Komunikasi, LeddarTech
Tel.: +1-418-653-9000 samb. 232 Daniel.Aitken@Leddartech.com

Logo Leddar, LeddarTech, LeddarEngine, LeddarSP, LeddarCore, dan LeddarTech ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar LeddarTech Inc. Semua jenama lain, nama produk dan tanda ialah atau mungkin ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar yang digunakan untuk mengenal pasti produk atau perkhidmatan pemilik masing-masing. 

SUMBER: LeddarTech inc.

No comments:

Post a Comment