Saturday, December 28, 2019

GOE: TEPPEN MEMAHKOTAKAN PEMENANG KEJOHANAN DUNIA TEPPEN SEBAGAI JUARA DUNIA YANG PERTAMA DAN MENGUMUMKAN AKUMA SEBAGAI WIRA BAHARU

TOKYO, 27 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kejohanan Dunia TEPPEN 2019 yang pertama telah melabuhkan tirai, dan juara pertama GungHo Online Entertainment (GOE) (TOKYO: 3765) telah dimahkotakan. [Last Guardian].

Dalam kejohanan TEPPEN terbesar yang pernah diadakan, beliau dengan cekap telah mengemudikan dek [MORRIGAN AENSLAND/ Temptation] dan [DANTE/ Devil Trigger] melalui pertandingan itu, dengan menewaskan semua orang dalam laluannya ke puncak.

Untuk kemenangan beliau itu, [Last Guardian] membawa pulang 30 juta Yen (~$280,000) daripada hadiah keseluruhan berjumlah 50 juta Yen (~$460,000) bersama dengan pelbagai hadiah lain yang termasuk sebuah NISSAN Skyline GT [V6 TURBO].

Tempat kedua [tarakoman] memperoleh untuk dirinya 10 juta Yen (~$95,000) di samping pelbagai hadiah lain. GOE mengucapkan tahniah kepada semua peserta di dalam Kejohanan Dunia TEPPEN 2019 di atas pencapaian mereka pada acara itu dan kerana layak ke atas sebahagian daripada pemain TEPPEN terbaik yang pernah beraksi dalam permainan itu di seluruh dunia.

Bukan sahaja ia merupakan trofi pertama yang diberikan, tetapi GOE juga mengumumkan satu daripada watak paling popular — dan paling jahat — dalam sejarah siri Street Fighter yang datang ke TEPPEN! Boleh diperolehi bermula 7 Jan., 2020, Akuma akan membawa gaya pengenalannya yang agresif ke dunia TEPPEN, bersama satu set kad baharu di dalam “The Force Seekers.”

Hantu perkasa dari siri Street Fighter juga nampaknya telah mencemarkan Ryu, yang akan mendapat gambaran legenda Ryu yang Jahat sebagai sebuah kulit Wira yang baharu.

Ketika kita semakin hampir mengakhiri tahun ini, GOE akan memberikan kepada semua orang yang log masuk di antara 24 Dis. dan 7 Jan. dengan peluang untuk membeli Pek Pilihan Tahun Baharu, yang menampilkan semua kad yang terbaik dari pek kad sebelumnya, serta satu peluang pada empat Kulit Wira yang tersedia sekarang! Di samping itu, bonus log masuk baharu akan berakhir pada kira detik penghujung tahun (24 Dis. hingga 1 Jan.) dan tahun baharu (2 Jan. hingga 7 Jan.).

Akhir sekali dan tidak kurang pentingnya, 2020 akan memperlihatkan satu cara baharu untuk bermain TEPPEN yang kompetitif. GOE mengumumkan Piala Tahun Baharu TEPPEN 2020, sebuah kejohanan dalam talian dengan hadiah yang luar biasa. Setiap orang yang mengambil bahagian akan mendapat peluang untuk memperolehi Kad Rahsia dengan seni baharu, berdasarkan kepada penempatan mereka. Pemain yang berakhir di tempat ke-5000 dan ke atas akan menerima sebuah Kad Rahsia Albert Wesker, manakala peserta di tempat ke-1000 dan ke atas akan menerima sebuah Kad Rahsia Jill Valentine di samping Kad Rahsia Wesker. Pemain 100 teratas juga akan mendapatkan Kad Rahsia ketiga untuk kick master itu sendiri,  Chun-Li.

Untuk maklumat lanjut mengenai TEPPEN, sila layari laman web rasmi permainan itu.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12948

No comments:

Post a Comment