Saturday, December 28, 2019

LEDDARTECH AKAN MENDEMONSTRASIKAN TEKNOLOGI PENGESANAN DAN PENGELASAN LIDAR AUTOMOTIF DI CES 2020 DI LAS VEGAS



QUEBEC CITY, 19 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, peneraju industri dalam teknologi LiDAR yang menyediakan platform auto dan mobiliti LiDAR paling serba boleh dan boleh skala, hari ini mengumumkan mereka akan menyertai, Canadian Automotive Parts and Manufacturers Association(APMA) dan Karma Automotive di CES 2020 sebagai pempamer di reruai 1025 Tech East Westgate dari 7-10 Januari 2020.

APMA ialah persatuan kebangsaan Kanada yang mewakili pengeluar OEM bagi alat ganti, peralatan, alat, bekalan, teknologi lanjutan, dan perkhidmatan untuk industri automotif di seluruh dunia.LeddarTech merupakan ahli persatuan ini sejak 2015.Objektif dasar Pertubuhan ini adalah untuk menggalakkan industri pengeluaran bekalan automotif peralatan asli di kedua-dua peringkat domestik dan antarabangsa.APMA dengan kerjasama Karma Automotive dan LeddarTech Automotive Center of Excellence akan mewakili teknologi yang memajukan laluan kepada pemanduan automotif.

“Usaha APMA dalam mengurus Zon Demo Kenderaan Autonomi Kanada sebagai sebahagian daripada Rangkaian Inovasi Kenderaan Autonomi (AVIN) bernilai $80 juta Kerajaan Ontario akan menerima manfaat yang besar daripada penambahan Revero GT Karma kepada armada kenderaan demo kami” kata En. Warren Ali, Naib Presiden Inovasi APMA.  “Bersama-sama, kami teruja untuk meneroka teknologi baharu yang boleh disepadukan ke dalam platform dan penyelesaian kenderaan masa hadapan.Untuk merealisasikan wawasan Pemanduan Autonomi, kami teruja bahawa LeddarTech, peneraju dalam teknologi LiDAR, bekerjasama dengan kami dalam perjalanan untuk membangunkan kenderaan autonomi mewah Karma” rumus En. Ali.

“LeddarTech berasa gembira untuk menyertai APMA di CES.Kami yakin perkongsian strategik dan kerja sama industri menyampaikan nilai ketara dan manfaat kepada pelanggan dan pengguna akhir kami,” En. Michael Poulin, Naib Presiden Barisan Produk LeddarTech.Beliau meneruskan, “Kami menanti-nantikan untuk mendemonstrasikan teknologi LiDAR kokun Leddar™ Pixell yang memenangi anugerah CES 2020 dengan Karma Automotive dalam Revero GT 2020 mewah mereka.  Kami juga teruja untuk memperkenalkan teknologi Pengelasan Pejalan Kaki LeddarTech, demonstrasi langsung ini dikuasakan oleh LeddarEngine™ mendemonstrasikan dengan lebih lanjut motivasi syarikat kami untuk memimpin dan memajukan sistem bantuan pemandu lanjutan dan pemanduan autonomi” rumus En. Michael Poulin.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12935

No comments:

Post a Comment