Friday, August 24, 2018

​SONOS MENGUMUMKAN TARIKH UNTUK PANGGILAN PERSIDANGAN PEMEROLEHAN SUKU KETIGA FISKAL 2018

SANTA BARBARA, Calif., 23 Ogos (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Sonos, Inc. (“Sonos”) (Nasdaq: SONO) hari ini mengumumkan bahawa selepas pasaran ditutup pada hari Isnin, 10 September 2018, syarikat akan melaporkan hasil kewangan untuk suku ketiga fiskal yang berakhir pada 30 Jun 2018 dalam surat kepada pemegang saham, yang akan tersedia pada bahagian hubungan pelabur pada tapak webnya. Selain itu, syarikat akan mengacarai panggilan persidangan dan sesi soal jawab untuk membincangkan hasil pada hari yang sama pada 5.00 petang Masa Timur.

Webcast secara langsung serta main semula panggilan persidangan dan sesi soal jawab boleh diakses di: https://investors.sonos.com/news-and-events/default.aspx. Main semula ini akan tersedia untuk sekurang-kurangnya setahun selepas penyelesaian panggilan.

Panggilan persidangan juga boleh diakses dengan mendail (866) 393-4306, dengan ID persidangan 6098946. Peserta di luar A.S. boleh mendail bebas tol (734) 385-2616.

Perihal Sonos
Sonos ialah peneraju sistem bunyi rumah pintar berbilang ruang tanpa wayar. Sebagai pencipta audio rumah berbilang ruang tanpa wayar, inovasi Sonos membantu dunia mendengar dengan lebih baik dengan memberi akses kandungan yang orang ramai sukakan dan membenarkan mereka mengawalnya dengan cara yang mereka pilih. Dikenali atas sebab memberikan pengalaman mendengar muzik yang tiada tandingannya, reka bentuk rumah yang difikirkan secara teliti, kesederhanaan penggunaan dan platform terbuka, Sonos menjadikan kandungan sonik yang pelbagai tersedia untuk sesiapa sahaja.  Sonos beribu pejabat di Santa Barbara, California. Ketahui lebih lanjut di www.sonos.com.

Sumber: Sonos 

Hubungan
Untuk Pelabur:
IR@sonos.com

Untuk Media:
PR@sonos.com

Sumber : Sonos

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment