Wednesday, March 30, 2016

SYSTEMS MAINTENANCE SERVICES DIBERI PUJIAN DALAM PENYELENGGARAAN LANDSKAP KOMPETITIF PIHAK KETIGA GARTNER

CHARLOTTE, N.C., 29 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Systems Maintenance Services (SMS) telah dikenal pasti sebagai sebuah Bintang Utama oleh Gartner bagi Pusat Data Pihak Ketiga dan Rangkaian Penyelenggaraan untuk Pusat Data dalam laporan Mac 2016 mereka yang bertajuk "Landskap Berdaya Saing: Pusat Data dan Pembekal Perkhidmatan Penyelenggaraan Rangkaian Pihak Ketiga [ID G00294372]." Laporan itu menyatakan, "Tumpuan bagi dokumen ini adalah pada pasaran Penyelenggaraan Pihak Ketiga (TPM) untuk pusat data dan sokongan rangkaian, di mana penyelenggaraan disediakan secara bebas daripada pengeluar peralatan asal atau OEM." 


Penulis laporan itu, Christine Tenneson, adalah seorang Pengarah Penyelidikan yang menyokong penyelidikan pasukan perkhidmatan Perniagaan dan Teknologi Terurus Gartner. Dalam laporan itu beliau telah mengkategorikan pembekal penyelenggaraan pihak ketiga mengikut kumpulan nama seperti berikut: Bintang Utama, Bintang Meningkat Naik, Pengganggu, Penyokong Setia dan Peserta Perkakasan Sekunder. Bintang Utama dikenal pasti dengan sifat-sifat/ ciri-ciri berikut:

No comments:

Post a Comment