Wednesday, March 9, 2016

RECALL DIBERIKAN ANUGERAH PLATINUM DAN BERLIAN 2016 DARIPADA HYLAND

Pemimpin Global Diiktiraf kerana Menyediakan Perkhidmatan Pelanggan Yang Cemerlang Berkaitan dengan Penggunaan Penyelesaian OnBase ECM untuk Tahun Ketiga Berturut-turut

NORCROSS, Ga., 8 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Recall Holdings Limited (ASX: REC), sebuah pemimpin global dalam penyimpanan dokumen, penyelesaian maklumat digital, perlindungan data dan pemusnahan secara selamat, hari ini mengumumkan bahawa ia telah menerima anugerah paling tinggi daripada Hyland Software, dengan memperolehi kedua-dua anugerah Berlian dan Platinum untuk tahun ketiga berturut-turut. Anugerah Berlian mengiktiraf Recall sebagai sebuah pembekal cemerlang bagi pengurusan kandungan perusahaan (ECM) bagi penyelesaian OnBase Hyland kepada pelanggan mereka. Anugerah Platinum pula adalah didasarkan kepada prestasi jualan dan kecemerlangan, termasuk perisian, hasil, pemerolehan pelanggan baharu dan jualan bersilang bagi pangkalan pelanggan yang sedia ada.


"Dikhaskan untuk rakan kongsi utama OnBase Hyland, anugerah Berlian dan Platinum itu melambangkan tahap paling tinggi pencapaian dalam menyediakan penyelesaian berinovatif untuk pelanggan," kata Ron McMurtrie, Naib Presiden Kanan dan Ketua Pegawai Pemasaran Global, Recall. "Pengiktirafan ini dari Hyland menggambarkan komitmen kami yang berterusan untuk menyediakan kepada pelanggan dengan penyelesaian yang berkualiti tinggi yang membolehkan mereka menguruskan maklumat yang lebih baik. Melalui perkongsian yang berpanjangan ini, Recall mampu untuk membantu peralihan pelanggan kepada perkhidmatan digital bagi pengurusan maklumat yang lebih baik di samping mengurangkan kos dan mengautomasikan fungsi perniagaan." 

No comments:

Post a Comment