Wednesday, March 2, 2016

NTT COMMUNICATIONS MEMPERTINGKATKAN ENTERPRISE CLOUD UNTUK MEMPERCEPATKAN TRANSFORMASI DIGITAL

Awan hibrid berinovatif menggabungkan ICT tradisional dan awan asli dengan sambungan percuma dan baharu, portal pengurusan semua dalam satu

TOKYO, 1 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE-- NTT Communications Corporation (NTT Com), perniagaan penyelesaian ICT dan komunikasi antarabangsa dalam Kumpulan NTT (NYSE: NTT), hari ini mengumumkan bahawa ia telah melancarkan penambahan dramatik kepada penyelesaian awannya yang berinovatif, Enterprise Cloud. Enterprise Cloud yang dipertingkatkan itu boleh didapati dengan kadar serta merta di Jepun, dan akan dilancarkan di United Kingdom, Singapura, Amerika Syarikat, Australia, Hong Kong dan Jerman pada tahun ini.

NTT Com melancarkan Enterprise Cloud mereka yang dipertingkatkan itu untuk membantu syarikat perusahaan memenuhi keperluan kompleks bagi transformasi digital - penggunaan teknologi digital merentasi pelbagai aspek perniagaan mereka untuk melepaskan kreativiti, berkembang dengan kadar lebih pantas dan mengekalkan kepimpinan pasaran. Cabaran mereka adalah dua kali ganda. Daripada satu sudut, perusahaan sedang mencari untuk beralih daripada ICT tradisional kepada awan bagi menghasilkan operasi ICT yang lebih berkesan dan mencapai kos yang optimum; di sudut lain pula, dengan didorong oleh teknologi mudah alih, sosial, data besar, IoT atau Internet untuk segala-galanya dan teknologi digital yang lain, mereka menggunakan aplikasi awan asli dan beralih ke arah sebuah budaya DevOps yang menyokong inovasi yang pantas. Bagi memenuhi cabaran ini, Enterprise Cloud milik NTT Com yang dipertingkatkan menyediakan sebuah platform yang menyeluruh bagi kedua-dua ICT tradisional dan awan asli, serta penyambungan rangkaian, perkhidmatan kolokasi dan awan pihak ketiga.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=8746

No comments:

Post a Comment