Tuesday, March 1, 2016

Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation Menandatangani Perjanjian Pelesenan Dengan A. Menarini Asia-Pacific Bagi Spedra (Avanafil) Di 10 Buah Negara Di Asia Pasifik

SINGAPURA, 26 Feb (Bernama) -- Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation (TSE: 4508), dan A. Menarini Asia-Pacific Holdings Pte Ltd ("Menarini AP") yang berpangkalan di Singapura telah memeterai satu perjanjian pelesenan untuk mengkomersil dan mempromosikan SPEDRA™ (avanafil). Menarini AP akan menerima hak pelesenan eksklusif daripada Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation untuk memasarkan Avanafil di China, Hong Kong, Macau, Taiwan, Indonesia, Malaysia, Filipina, Singapura, Thailand dan Vietnam.

Menarini AP adalah sebuah ahli Kumpulan Menarini, iaitu syarikat biofarmaseutikal Itali yang terbesar di dunia, dan menyediakan pakar-pakar perubatan dan profesional penjagaan kesihatan dengan maklumat perubatan dan saintifik dengan kecekapan, ketepatan dan standard etika paling tinggi dalam semua proses kerja mereka. Kumpulan Menarini telah dilesenkan untuk memasarkan produk ini di lebih 40 buah negara Eropah, serta Australia dan New Zealand.

http://www.bernama.com/bernama/v8/bm/newsindex.php?id=1219620

No comments:

Post a Comment