i) Kaunter Perkhidmatan Cawangan / Pejabat Satelit / Pusat Khidmat Hasil (PKH)
Sila klik di sini: http://mrem.bernama.com/mrembm/nteprimages/Capture114553.jpg
Sila klik di sini: http://mrem.bernama.com/mrembm/nteprimages/Capture214553.jpg
ii) Kaunter Pusat Bayaran
Sila klik di sini: http://mrem.bernama.com/mrembm/nteprimages/Capture314553.jpg
Bagi mengurangkan risiko penularan wabak COVID-19, LHDNM ingin memberikan saranan agar pelanggan melakukan urusan percukaian secara dalam talian. Bagi pelanggan yang perlu hadir ke kaunter LHDNM, mereka dinasihatkan untuk mematuhi setiap Prosedur Operasi Standard (S.O.P) yang telah ditetapkan oleh kerajaan. Para pelanggan juga disyorkan untuk membuat semakan senarai pejabat dan cawangan LHDNM yang ditutup sementara terlebih dahulu sebelum hadir ke mana-mana premis bagi mengelakkan sebarang kesulitan. Senarai tersebut boleh dicapai melalui pautan berikut:-
http://phl.hasil.gov.my/pdf/pdfam/Notis_Penutupan_Cawangan_LHDNM_1.pdf
Sebarang pertanyaan serta maklum balas berkaitan boleh dimajukan kepada LHDNM melalui:
a) Hasil Care Line di talian 03-8911 1000 / 603-8911 1100 (Luar Negara);
b) HASiL Live Chat; dan
c) Borang Maklum Balas di portal rasmi LHDNM di pautan pantas
https://maklumbalaspelanggan.hasil.gov.my/MaklumBalas/ms-my/.
ii) Kaunter Pusat Bayaran
Sila klik di sini: http://mrem.bernama.com/mrembm/nteprimages/Capture314553.jpg
Bagi mengurangkan risiko penularan wabak COVID-19, LHDNM ingin memberikan saranan agar pelanggan melakukan urusan percukaian secara dalam talian. Bagi pelanggan yang perlu hadir ke kaunter LHDNM, mereka dinasihatkan untuk mematuhi setiap Prosedur Operasi Standard (S.O.P) yang telah ditetapkan oleh kerajaan. Para pelanggan juga disyorkan untuk membuat semakan senarai pejabat dan cawangan LHDNM yang ditutup sementara terlebih dahulu sebelum hadir ke mana-mana premis bagi mengelakkan sebarang kesulitan. Senarai tersebut boleh dicapai melalui pautan berikut:-
http://phl.hasil.gov.my/pdf/pdfam/Notis_Penutupan_Cawangan_LHDNM_1.pdf
Sebarang pertanyaan serta maklum balas berkaitan boleh dimajukan kepada LHDNM melalui:
a) Hasil Care Line di talian 03-8911 1000 / 603-8911 1100 (Luar Negara);
b) HASiL Live Chat; dan
c) Borang Maklum Balas di portal rasmi LHDNM di pautan pantas
https://maklumbalaspelanggan.hasil.gov.my/MaklumBalas/ms-my/.
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14553
No comments:
Post a Comment