Thursday, July 30, 2020

SKILLING MEMPERLUASKAN KEHADIRAN GLOBAL MEREKA KE LONDON


Table

Platform tukaran mata wang asing dan perdagangan dalam talian CFD Skilling terus mara dengan pengembangan global 2020 mereka, memperluaskan kehadiran fizikal mereka ke London, United Kingdom. (Foto: Business Wire) 


NICOSIA, Cyprus, 30 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Platform tukaran mata wang asing dan perdagangan dalam talian CFD Skilling terus mara dengan pengembangan global 2020 mereka, memperluaskan kehadiran fizikal mereka ke London, United Kingdom, di bawah pelantikan kanan baharu mereka, David Berg. David menyertai Kumpulan Skilling pada awal bulan ini sebagai seorang pengarah jualan global dan bertanggungjawab untuk mewujudkan sebuah bahagian berhadapan pelanggan komersial global bagi Skilling di United Kingdom.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat versi lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200729005382/en/

Mengulas mengenai pelantikan itu, Pavel Spirin, Ketua Pegawai Komersial di Kumpulan Skilling Group telah menyatakan:

“London adalah sebuah pusat kewangan global dan satu lokasi utama bagi kami dari segi pertumbuhan dan pengembangan seterusnya. Ia tidak hanya memberikan kami akses kepada, barangkali, kumpulan bakat yang paling berbeza di dunia, tetapi juga menempatkan kami pada kedudukan yang baik untuk membangunkan perhubungan penting di dalam industri itu dengan pelanggan, pembekal, dan pihak berkuasa kawal selia kami. David adalah seorang pekerja penting bagi kami, dan saya sangat teruja untuk melihat pengambilan beliau menjadi kenyataan.”

Skilling sudah memperoleh satu kebenaran FCA Cawangan United Kingdom pada awal tahun ini, untuk terus beroperasi di United Kingdom selepas Brexit, dan akan pada mulanya membuka sebuah pejabat perwakilan di London bagi membantu matlamat pengambilan dan strategi segera mereka pada tahun 2020, dengan penilaian selanjutnya akan menyusul pada akhir tahun ini.

David menyertai Skilling dengan mempunyai lebih 13 tahun pengalaman industri setelah sebelum ini berkhidmat dalam pelbagai peranan kanan jualan dan komersial di ActivTrades, ATFX, eToro, Kumpulan London Capital, antara lain.

“Saya amat teruja kerana dapat menyertai Skilling pada tahap yang menarik di dalam kitaran pertumbuhan syarikat itu dan berharap dapat memacukan operasi jualan dan komersial dari London dengan penawaran dan inisiatif produk baharu,” kata David, ketika mengulas mengenai peranan baharu beliau di Kumpulan Skilling.

Ditubuhkan pada tahun 2016, Skilling memegang lesen CySEC dan FSA Seychelles, dan satu kebenaran FCA Cawangan United Kingdom. Platform perdagangan itu terutamanya beroperasi di Eropah, tetapi berkembang ke pasaran bukan Eropah pada awal tahun ini dengan pemerolehan lesen FSA Seychelles dan penambahan platform perdagangan MetaTrader 4.

Memperdagangkan produk kewangan dengan margin membawa satu risiko yang tinggi.

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20200729005382/en/

Hubungi

Kumpulan Skilling
Pavel Spirin
Ketua Pegawai Komersial
marketing@skilling.com

Sumber : Skilling

No comments:

Post a Comment