Monday, April 8, 2019

PANGGILAN UNTUK RAGBI: HONG KONG TUJUH SEBELAH KINI KEMBALI!




Bandar Raya Dunia Asia melancarkan sebuah program melibatkan acara dan perayaan di seluruh bandar raya

HONG KONG, 4 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kini memasuki tahun ke-44, Cathay Pacific/HSBC Hong Kong Tujuh Sebelah 2019 adalah lebih besar dan lebih baik daripada sebelumnya! Lebih daripada 120,000 orang peminat akan berkumpul di Stadium Hong Kong dari 5 hingga 7 April bagi pusingan ketujuh dalam Siri Ragbi Dunia Tujuh Sebelah, yang mengalu-alukan 40 buah pasukan dari 34 buah negara -- menjadikan ini sebagai perhimpunan kesatuan ragbi yang terbesar di dunia pada tahun 2019. Untuk menambahkan keseronokan, empat pasukan teratas dalam siri tahun ini akan secara automatik layak bagi Sukan Olimpik Musim Panas 2020. Layari hksevens.com  untuk maklumat lanjut.
 

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/51959070/en


Demam Ragbi Tujuh Sebelah mengalir melampaui stadium itu! Acara tahunan tersebut mengubah bandar raya itu dengan pelbagai kostum yang kreatif, festival, pemasangan seni, sambutan dan persembahan muzik.

“Ketika pemain-pemain ragbi yang paling berbakat di dunia bersaing di Hong Kong Tujuh Sebelah untuk mendapatkan tempat di Sukan Olimpik Musim Panas 2020, jalan-jalan di Hong Kong akan juga dipenuhi dengan keseronokan,” kata Anthony Lau, Pengarah Eksekutif bagi Lembaga Pelancongan Hong Kong. “Kami berharap dapat mengalu-alukan pelawat yang datang dari segenap pelusuk dunia untuk menikmati hiburan hujung minggu tanpa henti di seluruh bandar raya itu. Kami telah menyediakan barisan muzik yang menyeronokkan, sambutan after party dan, sudah tentu, tradisi kostum ‘pakaian beragam’.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12032

No comments:

Post a Comment