Friday, April 26, 2019

BAONENG TIMES BAY MEMULAKAN SATU ERA BAHARU BAGI ASIA

BANDAR RAYA SHAN TOU, China, 26 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Sejak 25 April, penampilan Shantou di China telah dibuat dengan kerap di Lingkaran Perniagaan MBK, Jalan Orchard Singapura dan Bukit Bintang di Kuala Lumpur, Malaysia, selepas Baoneng Times Bay membuat kemunculan sulung di Skrin NASDAQ di New York Times Square pada 30 Mac. Times Bay, sebuah kompleks pintar yang meliputi lebih dari satu juta meter persegi, sedang membuka satu babak baharu di dalam pembangunan bandar.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: http://www.businesswire.com/news/home/20190425006079/en

Chaoshan adalah satu daripada Zon Ekonomi Khas yang paling awal di China. Terdapat tanda-tanda mengenai kebangkitan yang luar biasa bagi bandar raya itu — dari penubuhan Kawasan Eksperimen China yang tunggal di luar negara pada tahun 2014, Maraton Antarabangsa Shantou 2018 dan penawaran yang berjaya untuk Sukan Belia Asia 2021 pada Mac 2019.

Taman Pantai Timur telah baru-baru ini dipilih sebagai tempat utama bagi Sukan Belia Asia, yang membuktikan satu peluang terbaik bagi pembangunan Taman itu. Sebagai usaha hebat bagi Pantai Timur, Baoneng Times Bay melakarkan sebuah gambaran prospek yang cerah mengenai Chaoshan dan membuat orang China yang berada di luar negara amat berbangga dengan kampung halaman mereka.

Kumpulan Baoneng itu, dalam istilah global, kekal berada di hadapan lengkung itu apabila ia berkaitan dengan mahakarya mereka — Baoneng Times Bay. Meliputi lebih dari satu juta meter persegi, Times Bay adalah sebuah kompleks yang menggabungkan kediaman mewah, pusat kebudayaan, hotel bertaraf lima bintang, perniagaan terkemuka, bangunan pejabat 5A, pejabat-pejabat dan rumah-rumah agam yang kreatif, untuk membina sebuah mercu tanda yang bertaraf dunia bagi Shantou.

Selain itu, seorang pereka yang terkenal di dunia Chen Henghuan telah dijemput ke Pusat Budaya Bay yang masyhur itu. Yang sangat sesuai untuk disasarkan adalah untuk mewujudkan sebuah platform bagi komunikasi kebudayaan, paparan bandar masa hadapan, kurasi seni moden, pengalaman pendidikan kanak-kanak dan komunikasi senggang ekologi untuk menyebarkan budaya khas bagi Shantou.

Mengkhususkan diri di dalam kompleks bandar, Baoneng telah membuka pelbagai kemungkinan bagi bandar raya itu. Sepanjang 27 tahun yang lalu, Baoneng telah memperluaskan operasi mereka kepada pembuatan mewah, logistik antarabangsa, pembangunan komprehensif dan mata pencarian rakyat, dengan itu mengintegrasikan pembangunan, perniagaan dan pengurusan. Sementara itu, industri mereka yang kompetitif menggalakkan pembangunan serantau dan menggabungkan sumber bandar untuk kepentingan bagi pembangunan bandar. Baoneng akan membawa lebih banyak peluang bagi kawasan itu dan membina sebuah bandar raya yang menawan di Teluk Chaoshan.

Kemunculan Baoneng Times Bay di Asia Tenggara telah meningkatkan tahap keyakinan bagi Shantou untuk mara ke pentas dunia. Marilah bergabung tangan dan mengukir sebuah masa hadapan yang gemilang buat Shantou!

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
http://www.businesswire.com/news/home/20190425006079/en

Hubungi

Baoxin Group Shantou Company
David Andrew
davidandrew@foxmail.com

Sumber : Baoxin Group Shantou Company

No comments:

Post a Comment