Wednesday, December 19, 2018

HOTEL KEIO PLAZA TAMA MEWUJUDKAN TEMPAT FOTOGRAFI "HELLO KITTY" BARU DAN BILIK BERTEMA SANRIO - "MY MELODY" DAN "LITTLE TWIN STARS"

TOKYO, 19 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- The Keio Plaza Hotel Co., Ltd., salah satu daripada syarikat hotel paling berprestij di Jepun yang mengendalikan hotel-hotel dan terletak di daerah Shinjuku, Tokyo dan lokasi lain, dengan bangga mengumumkan bahawa ia memperkuatkan hubungan kerjasamanya dengan Sanrio Co., Ltd. (Ibu pejabat: Shinagawa, Tokyo, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif: Shintaro Tsuji) untuk mengembangkan kemudahan dan perkhidmatannya yang menampilkan "Hello Kitty" dan watak-watak Sanrio lain di kemudahan Hotel Keio Plaza Tama kami. Kami akan mewujudkan tempat fotografi baru di lobi hotel kami di mana para tetamu boleh mengambil gambar dengan "Princess Kitty" pada Mac 2019, dan mengubahsuai empat lagi bilik untuk menjadi bilik bertema Sanrio, dua bilik masing-masing dalam tema "My Melody" dan "Little Twin Stars" (Kiki dan Lala), pada bulan Jun 2019 sebagai tambahan kepada empat bilik bertemakan "Hello Kitty" yang sedia ada.
 
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20181218005251/en/
 
Ruang fotografi kami yang baru adalah berdasarkan motif watak "Hello Kitty" yang dinamakan "Princess Kitty", dan mempunyai adegan yang menunjukkan tiga dimensi "Princess Kitty" cantik berpakaian dan memakai tiara di bahagian atas tangga. "Princess Kitty" telah direka khas untuk Hotel Keio Plaza dengan bulu mata panjang lentik dan pipi merah jambu untuk menjadikannya kelihatan sangat comel. Juga, kerusi berenda tinggi yang hebat, karpet bermotif bunga ros dan ciri-ciri lain menonjolkan penetapan "Princess Kitty".
 
Bilik-bilik bertema "Hello Kitty" Hotel Keio Plaza Tama dibuka pertama kalinya pada 1 November 2014 dan telah menjadi sangat popular dengan para tetamu dengan keluarga. Taman hiburan Sanrio yang dipanggil "Puroland" terletak lima minit berjalan kaki dari hotel Tama kami, dan ruang lobi kami "Duet" dan kedai makanan istimewa "Poppins" menyajikan kek dan pencuci mulut "Hello Kitty" yang dibuat khas.
 
Hotel Keio Plaza Tokyo yang terletak di Shinjuku akan berhenti mengendalikan bilik bertemakan "Hello Kitty" sedia ada pada 3 Januari 2019, dengan kemudahan dan perkhidmatan bertema "Hello Kitty" yang tertumpu di Hotel Keio Plaza Tama pada masa akan datang. Di samping itu, stesen keretapi Keio Aliran Tama Center, yang berjarak satu minit berjalan kaki dari Hotel Keio Plaza Tama, telah diubahsuai pada 2016 untuk memasukkan "Hello Kitty" dan watak-watak dan reka bentuk Sanrio, dan bas ulang-alik lapangan terbang berhenti berhampiran hotel Tama kami dan Kereta api Aliran Keio juga dihiasi dengan watak-watak Sanrio.
 
Lihat versi sumber di businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181218005251/en/
 
Hubungi
Hotel Keio Plaza Tokyo
Keiko Kawashima, +81-3-5322-8010
Pengurus Perhubungan Awam
keiko-kawashima@keioplaza.co.jp
 
Sumber : Hotel Keio Plaza Tokyo
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment