Thursday, October 26, 2017

MYNETFONE & SYMBIO NETWORKS AKAN MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN KOMUNIKASI BERSEPADU AWAN (UCAAS) DENGAN BROADSOFT BUSINESS

Perkhidmatan MyNetFone Menyasarkan Klien Perusahaan dan Kerajaan dengan Perkhidmatan Komunikasi Bersepadu Awan Generasi Mendatang dan PBX di Australia dan New Zealand

MELBOURNE, Australia dan GAITHERSBURG, Md., 25 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- BroadSoft, Inc. (NASDAQ:BSFT), peneraju saham pasaran global dalam perisian perniagaan awan untuk komunikasi bersepadu sebagai perkhidmatan (UCaaS) dan penyedia peneraju bagi kerjasama dan pusat hubungan sebagai perkhidmatan (CCaaS), hari ini mengumumkan perjanjian dengan Symbio Networks untuk membekalkan perkhidmatan BroadSoft Business UCaaS di Australia dan New Zealand. MyNetFone, syarikat rakan subsidiari runcit Symbio Networks akan memasarkan suite penuh bagi perkhidmatan suara dan kerjasama pasukan berdasarkan aplikasi BroadSoft Business UC-One kepada pelanggan perusahaan dan kerajaan bermula pada suku kalendar pertama tahun 2018.

Symbio Networks mengendalikan rangkaian suara pintar Australia dengan fokus terhadap menyediakan penyelesaian komunikasi yang tidak akan lapuk pada masa hadapan. Syarikat tersebut mempunyai rekod inovasi dalam komunikasi suara dengan beberapa anugerah industri, termasuk ACOMM, iAwards dan Edison. Cabang peruncitan MyNetFone merupakan pengganggu industri yang memudahkan pemindahan perkhidmatan suara ke awan untuk perusahaan, SME dan pengguna.

Jonathan Reid, Pengarah Urusan Pasaran Asia Pasifik dan Baharu Muncul BroadSoft berkata, “Terdapat arah aliran global yang jelas di mana perusahaan besar dan agensi kerajaan beralih daripada sistem premis kepada perkhidmatan Komunikasi Bersepadu awan. Kami teruja untuk bekerja dengan pasukan Symbio dan MyNetFone dan kami percaya mereka akan membantu mempercepat arah aliran ini dengan pelanggan di Australia dan New Zealand." 

No comments:

Post a Comment