Friday, December 1, 2023

HOSPITAL PAKAR DAN PUSAT PENYELIDIKAN RAJA FAISAL MENGHORMATI DUA DEKAD KOMITMEN TULUS IKHLAS KAKITANGAN

 RIYADH, Saudi Arabia, 1 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Hospital Pakar dan Pusat Penyelidikan Raja Faisal dengan bangganya mengiktiraf dedikasi luar oleh biasa tenaga kerjanya yang pelbagai, dengan setiap ahli menyumbang selama dua dekad kepada misi murni penjagaan pesakit. Tuan Yang Terutama, Ketua Pegawai Eksekutif, Dr. Majid Al-Fayad, secara peribadi memberi penghormatan kepada individu pelopor ini pada edisi keempat puluh empat Majlis Penghormatan Perintis yang diadakan di Jeddah dan Riyadh, masing-masing pada 20 dan 22 November.


Dalam menyampaikan penghargaan atas komitmen yang tidak berbelah bahagi terhadap penjagaan kesihatan, hospital memperingati detik bermakna yang didedikasikan untuk meningkatkan pengalaman keseluruhan pesakit. Kemuncak usaha ini telah menganyam begitu banyak pengalaman dan kemahiran, membentuk asas untuk status terhormat yang dipegang oleh Hospital Pakar dan Pusat Penyelidikan Raja Faisal hari ini.

Inti kepada kejayaan ini ialah komitmen yang tidak berbelah bahagi kepada pembangunan pekerja dan penanaman budaya organisasi yang mantap. Hospital itu memberi penekanan khusus kepada modal insannya, mengiktiraf peranan penting mereka dalam mencapai keunggulan globalnya. Komitmen ini terbukti melalui pelaksanaan program dan perkhidmatan berkualiti yang bertujuan untuk meningkatkan persekitaran kerja dan produktiviti pekerja.

Kejayaan inisiatif ini dicerminkan dalam tinjauan dalaman dengan 78% peserta mengesyorkan persekitaran kerja, dan 81% menyatakan kepuasan dengan perkhidmatan yang disediakan oleh hospital. Dedikasi Hospital Pakar dan Pusat Penyelidikan Raja Faisal kepada kakitangannya terus dicontohi dengan penubuhan kelab sosial untuk pekerja beberapa tahun lalu. Inisiatif ini memupuk persekitaran kerja yang positif, menggalakkan interaksi sosial, pertumbuhan peribadi dan penyertaan komuniti, memastikan individu berasa dihargai, terhubung dan disokong.

Menyerlahkan komitmen hospital terhadap pembangunan peribadi dan profesional yang berterusan, KFSH&RC kerap menganjurkan sesi bengkel, seminar dan dialog yang merangkumi pelbagai topik seperti kepimpinan, pengurusan masa, pengurusan tekanan, kesejahteraan kewangan dan kemajuan kerjaya. Peluang pendidikan ini bertujuan untuk menyumbang kepada potensi pertumbuhan pekerja dalam organisasi.

Melalui inisiatif ini, Hospital Pakar dan Pusat Penyelidikan Raja Faisal berhasrat untuk mewujudkan persekitaran kerja menarik yang memikat profesional penjagaan kesihatan terkenal di seluruh dunia. Komitmen ini sejajar dengan matlamat strategiknya, menyokong perjalanan hampir lima dekadnya untuk menjadi peneraju global dalam menyediakan penjagaan kesihatan khusus melalui penyelidikan dan inovasi.

Maklumat hubungan:
kfshrc@mcsaatchi.com

Foto yang mengiringi pengumuman ini boleh didapati di

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9653cc92-53bc-4f7c-931c-ae2f0dee72bb

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d0c5a150-18e9-4c19-903b-b58b1f6b1842

Sumber: King Faisal Specialist Hospital & Research Centre

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment