Tuesday, December 12, 2023

MASA DEPAN HARTANAH MEWAH KIAN GLOBAL! EXP LUXURY DILANCARKAN DI AUSTRALIA, NEW ZEALAND, AFRIKA SELATAN DAN UNITED KINGDOM

BELLINGHAM, Wash., 11 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- eXp Realty, "the most agent-centric real estate brokerage on the planet™" dan anak syarikat teras eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI), dengan bangganya mengumumkan pengembangan berterusan program hartanah mewahnya, eXp Luxury, ke pasaran antarabangsa dinamik Australia, New Zealand, Afrika Selatan dan United Kingdom.

Dengan bilangan ahli seramai 1,100 orang dan terus bertambah di seluruh Amerika Syarikat, Kanada dan Puerto Rico dalam tempoh lima belas bulan lalu, eXp Luxury meneruskan trajektori pertumbuhan eksponen mereka. Program ini membuat penampilan sulungnya di Amerika Syarikat pada Oktober 2022, diikuti dengan pelancaran di Kanada pada September 2023 dan terbaru, telah meluaskan jangkauannya ke Puerto Rico untuk mengembangkan lagi kehadirannya.

Kejayaan luar biasa dan permintaan tinggi untuk eXp Luxury telah membuka jalan untuk pelancaran ini ke wilayah antarabangsa baharu, menyediakan akses yang tiada tandingan kepada ejen eXp Realty Luxury kepada peluang pelaburan yang luar biasa. Dengan keahlian yang menyediakan keupayaan untuk mempamerkan kempen penyenaraian yang hebat melalui perkongsian eksklusif, meningkatkan estetika jenama melalui pusat rekaan yang direka khusus, dan memupuk pertumbuhan melalui acara pembelajaran yang mantap dan peluang rangkaian yang bertenaga, ejen benar-benar dapat berkembang maju dalam hartanah mewah.

“eXp Luxury mewakili dedikasi kami untuk memperkasakan profesional hartanah elit dengan alat dan sumber yang tiada tandingan untuk meningkatkan pengeluaran dan mengukuhkan jenama individu mereka sambil meningkatkan tawaran perkhidmatan pelanggan mereka,” kata Michael Valdes, Ketua Pegawai Pertumbuhan di eXp Realty. "Pengembangan antarabangsa yang strategik ini menandakan detik penting, mempamerkan komitmen eXp Realty yang jitu bukan sahaja untuk merevolusikan landskap hartanah global tetapi menetapkan penanda aras baharu dalam kecemerlangan dalam hartanah mewah."

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang program eXp Luxury, lawati expluxury.com.

Mengenai eXp World Holdings, Inc.

eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) ialah syarikat induk untuk eXp Realty®, Virbela® dan SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty ialah syarikat hartanah bebas terbesar di dunia dengan lebih daripada 89,000 ejen di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Australia, Afrika Selatan, India, Mexico, Portugal, Perancis, Puerto Rico, Brazil, Itali, Hong Kong, Colombia, Sepanyol, Panama, Jerman, Republik Dominican, Greece, New Zealand, Chile, Poland dan Dubai dan terus berkembang di peringkat antarabangsa. Sebagai sebuah syarikat dagangan awam, eXp World Holdings menyediakan peluang unik kepada profesional hartanah untuk memperoleh anugerah ekuiti untuk matlamat pengeluaran dan sumbangan kepada pertumbuhan syarikat secara keseluruhan. eXp World Holdings dan perniagaannya menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian teknologi pembrokeran dan hartanah, termasuk model pembrokeran kediaman dan komersialnya yang inovatif, perkhidmatan profesional, alat kerjasama dan pembangunan peribadi. Pembrokeran berasaskan awan dikuasakan oleh Virbela, platform 3D imersif yang sangat sosial dan kolaboratif, membolehkan ejen menjadi lebih terhubung dan produktif. SUCCESS® Enterprises, yang dinaungi oleh majalah SUCCESS® dan ciri-ciri media berkaitannya, telah ditubuhkan pada tahun 1897 dan merupakan jenama dan penerbitan pembangunan peribadi dan profesional yang terkemuka.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati https://expworldholdings.com.    

Pernyataan Perlindungan Keselamatan

Pernyataan yang terkandung di sini mungkin termasuk pernyataan jangkaan masa depan dan pernyataan prospektif lain yang berdasarkan pandangan dan andaian semasa pihak pengurusan dan melibatkan risiko dan ketidakpastian yang diketahui dan tidak diketahui yang boleh menyebabkan keputusan sebenar, prestasi atau peristiwa berbeza secara material berbanding yang dinyatakan atau tersirat dalam pernyataan tersebut. Pernyataan prospektif tersebut hanya efektif pada tarikh ini, dan syarikat tidak bertanggungjawab untuk menyemak atau mengemas kininya. Pernyataan sedemikian bukan jaminan prestasi masa hadapan. Faktor-faktor penting yang boleh menyebabkan keputusan sebenar berbeza secara material dan buruk berbanding yang dinyatakan dalam pernyataan prospektif termasuk perubahan dalam perniagaan atau keadaan pasaran lain; kesukaran mengekalkan pertumbuhan perbelanjaan pada tahap sederhana sambil meningkatkan hasil; dan risiko lain yang diperincikan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa syarikat, termasuk tetapi tidak terhad kepada Laporan Suku Tahunan yang paling baru difailkan pada Borang 10-Q dan Laporan Tahunan pada Borang 10-K. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17740

No comments:

Post a Comment