Monday, December 4, 2023

ELICE MENANDATANGANI PERKONGSIAN EKSKLUSIF DI KOREA DENGAN PLURALSIGHT, SYARIKAT PENDIDIKAN IT B2B GLOBAL NO. 1

- Kandungan pendidikan IT global yang dilaksanakan oleh hampir 70% daripada syarikat FORTUNE 500 kini tersedia secara eksklusif di Korea melalui Elice LXP

SEOUL, Korea Selatan, 4 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Elice Inc. (Ketua Pegawai Eksekutif Kim Jae-won), syarikat platform latihan pendidikan, telah melaksanakan perkongsian eksklusif di Korea dengan Pluralsight, syarikat pendidikan IT B2B global No. 1, untuk kandungan pendidikan. Pluralsight ialah syarikat pendidikan IT B2B global, tempat pembangun di seluruh dunia mempelajari kemahiran IT seperti SW, pengaturcaraan, awan dan sebagainya.

Bersama dengan perjanjian ini, Elice telah memperoleh hak jualan eksklusif untuk mengedarkan kandungan pendidikan Pluralsight di Korea. Elice akan menterjemah dan menyetempatkan kandungan pendidikan Pluralsight ke dalam bahasa Korea menggunakan teknologi dan perkhidmatan AI yang unik melalui Elice LXP. Elice Inc. akan terus bekerjasama rapat dengan Pluralsight untuk mengembangkan perniagaan di Jepun, Singapura dan negara lain.

Teknologi yang dikuasakan oleh AI Elice LXP yang dioptimumkan untuk pendidikan telah menarik perhatian Pluralsight apabila memutuskan mengenai perkongsian itu. Papan pemuka AI Elice LXP meramalkan penyiapan kursus berdasarkan data seperti prestasi akademik pelajar dan corak pembelajaran, memastikan semua pelajar menamatkan pengajian mereka dengan berkesan. Elice LXP mempunyai purata kadar penyelesaian melebihi 80% dan bilangan pelajar melebihi 1 juta.

Pluralsight menggunakan rangkaian pengajar profesional IT terbesar di Amerika Syarikat dan di seluruh dunia untuk menyampaikan kursus terbaik dalam SW, awan, AI dan keselamatan. Khususnya, ini termasuk kandungan SW lanjutan, serta kursus pensijilan rangkaian dan keselamatan global yang sukar diakses di Korea.

Elice Inc. telah memperkenalkan kandungan pendidikan di awan, keselamatan, pensijilan dan sebagainya, di Elcademy, jenama pendidikan AI secara praktikal Elice, yang mengetengahkan trend industri terkini.

Maklumat Tentang Elice Inc.

Diasaskan pada tahun 2015, Elice Inc. ialah syarikat platform AI Edtech yang melaksanakan persekitaran pengekodan maya untuk pendidikan dan menyediakan penyelesaian latihan tersuai dengan Elice LXP, platform latihan pendidikan pertama di Korea yang menggunakan teknologi AI kepada pendidikan. Syarikat ini menawarkan latihan DX tersuai kepada 1,100 pelanggan, termasuk syarikat besar, universiti dan institusi kerajaan dan awam.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17724

No comments:

Post a Comment