Wednesday, February 22, 2023

WEMADE MENGEMAS KINI TINGKAT TERTINGGI SEGI EMPAT SAMA AJAIB DAN PUNCAK RAHSIA DALAM MIR4!


Table

Tingkat tertinggi untuk Segi Empat Sama Ajaib dan Puncak Rahsia dikemaskinikan dalam MIR 4 (Grafik: Wemade)


• Menawarkan pelbagai ganjaran untuk pertumbuhan kepada pengguna yang menjalankan misi di tingkat tertinggi Segi Empat Sama Ajaib dan Puncak Rahsia
• Melancarkan ‘Setra Berkilau (Luminous Setra)’, Roh Pemimpin Parti baharu yang mendorong Pertahanan Fizikal dan Pertahanan Jampi dengan ketara
• Sistem pembayaran WEMIX$ untuk mengurangkan risiko akibat turun naik harga pasaran


SEOUL, Korea Selatan, 22 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Wemade mengemaskinikan MMORPG MIR4 blokbuster untuk mengembangkan tingkat tertinggi Segi Empat Sama Ajaib dan Puncak Rahsia pada 21 Februari 2023.

Raksasa berkuasa bertelur di tingkat 9 yang baharu ditambahkan akan memberikan peluang kepada watak peringkat tinggi untuk memperoleh banyak EXP. Watak boleh menyertai Ekspedisi untuk mengambil bahagian dalam pelbagai Misi bagi mendapatkan ganjaran yang membantu pertumbuhan watak, seperti “Batu Peningkatan Gelap Legenda (Legendary Darkened Enhancement Stone)”, “Panax Salji Epik (Epic Snow Panax)” dan banyak lagi.

MIR4 memperkenalkan Roh Pemimpin Parti baharu, “Setra Berkilau (Luminous Setra)”. “Setra Berkilau (Luminous Setra)” ialah Roh Cahaya Legenda yang mempunyai kesan unik untuk meningkatkan Pertahanan Fizikal. Pengguna yang telah menyeru Roh ini boleh berkongsi kemahiran Pemimpin Parti dengan anggota parti berdekatan, apabila Pertahanan Fizikal dan Pertahanan Jampi parti meningkat dengan banyak untuk tempoh masa yang ditetapkan.

Sementara itu, acara “Getaran Cinta Manis (Sweet Flutter of Love)” sedang berlangsung hingga 6 Mac 2023. Pengguna boleh menerima pelbagai ganjaran seperti “Batu Peningkatan Naga Kudus Epik (Epic Divine Dragon’s Enhancement Stone)”, “Patung Naga Biru Legenda (Legendary Blue Dragon Statue)” dan banyak lagi, bergantung pada bilangan kehadiran dalam “Acara Daftar Masuk 14 Hari yang Manis (Sweet 14-day Check-in Event)”.

Tambahan pula, MIR4 telah menukar kaedah pembayaran daripada HYDRA kepada WEMIX$. Pengguna boleh menukar HYDRA atau WEMIX$ dalam baki mereka dengan pWEMIX$ untuk membuat pelbagai pembelian seperti Skrol Misi dan banyak lagi di Kedai dalam permainan. Pengenalan WEMIX$ akan mengekalkan nilai pelbagai produk walaupun berlaku turun naik harga pasaran token permainan. Sistem Pembayaran WEMIX$ hanya tersedia dalam versi PC.

Daripada Perjuanganku, Kepada Peperangan Kita! Maklumat terperinci mengenai MIR4 boleh didapati di laman web rasmi.

Galeri Foto/Multimedia Tersedia: 
https://www.businesswire.com/news/home/53330302/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
Individu untuk Dihubungi
Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, Pengurus PR
jennifer@wemade.com
 
Sumber: Wemade Co., Ltd.

No comments:

Post a Comment