Wednesday, February 1, 2023

WEMADE MEMPERSEMBAHKAN MEDAN PERTEMPURAN BAHARU 'KAWASAN MEDAN SALJI' DALAM MIR4

 

Medan Pertempuran Baharu ‘Kawasan Medan Salji’ MIR4 dibuka (Grafik: Wemade)

Kawasan Medan Salji dan pencarian utama yang baharu dilancarkan
Tahap Maksimum untuk Watak, Pembentukan dan Kekuatan Dalaman meningkat
Roh Pemimpin Parti Legenda Baharu, Naga Putih Kecil Chunryu, berkongsi kesan kemahirannya dengan anggota parti


SEOUL, Korea Selatan, 30 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- MMORPG MIR4 mudah alih blokbuster Wemade melancarkan medan pertempuran baharu, Kawasan Medan Salji, pada 26 Januari.

Kawasan Medan Salji dibahagikan kepada 5 bahagian: Medan Ais Sembilan Naga, Istana Ais Sembilan Naga, Labirin Sembilan Naga, Lembah Sagittarion dan Kuil Sagittarion. Pemain boleh hapuskan pencarian baharu di Kawasan Medan Salji dan mulakan pengembaraan baharu untuk mencari Puteri Cheonpa yang hilang.

Tahap Maksimum watak telah ditingkatkan kepada 180. Tahap Maksimum untuk Penubuhan juga telah ditingkatkan kepada 19 dan Kekuatan Dalaman kepada 18. Setelah mencapai Lv. 180, watak akan dapat memperoleh 'Peti Ganjaran Tahap' yang mengandungi 'Kotak Penyeruan Pecahan Kuasa Ghaib yang Mistik', 'Batu Peningkatan Naga Kudus Epik' dan banyak lagi, serta 'Patung Naga Biru Legenda'.

Roh Pemimpin Parti pertama, Naga Putih Kecil Chunryu, juga telah ditambahkan. Kesan roh digunakan kepada semua anggota parti berdekatan apabila watak yang diseru oleh roh ini menjadi ketua parti.

Roh Air Legenda meningkatkan ATK DMG anggota parti dan mengurangkan DMG yang diterima daripada ketua raksasa. Ini juga boleh meningkatkan Rangsangan EXP Pemburuan, Kuasa Antisyaitan, Peluang Gugurkan Item dan banyak lagi.
 
Daripada Perjuanganku, Kepada Peperangan Kita! Maklumat terperinci mengenai MIR4 boleh didapati di laman web rasmi.
 
Galeri Foto/Multimedia Tersedia: https://www.businesswire.com/news/home/53291576/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Bahagian untuk Dihubungi

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, Pengurus PR
jennifer@wemade.com
 
Sumber: Wemade Co., Ltd. 

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment