Friday, February 24, 2023

SYARIKAT SEWA KERETA SUPER CLASSIC PARADE MELANCARKAN PERKHIDMATAN PEMBAYARAN MATA WANG KRIPTO PERTAMA DI UK

LONDON, 23 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Salah satu syarikat sewa kereta super terkemuka di UK baru sahaja melancarkan sistem pembayaran mata wang kripto untuk menyewa supercar terunggul di dunia. Pelanggan kini boleh memilih untuk membayar untuk pilihan lebih daripada 100 kereta super daripada 28 jenama mewah dalam mata wang Bitcoin atau Ethereum serta dalam Pound Sterling. Salah satu kereta yang tersedia di bilik pameran mereka di London, Manchester dan Edinburgh ialah £ 2.4m Bugatti Chiron, yang berharga £ 200,000 sehari untuk disewa, atau 220.75 ETH, atau 11.696 BTC. 

Pengasas dan pemilik Classic Parade, Andrew Brown berkata: "Kami mempunyai pelanggan antarabangsa yang mahu membayar untuk menyewa kereta super kami tanpa kerumitan dan kos kadar pertukaran serta yuran pemindahan. Kebanyakan pelanggan kami mempunyai pegangan yang signifikan dalam mata wang kripto. Oleh itu, pilihan ini amat sesuai untuk mereka. Urus niaga adalah serta-merta dan kami juga boleh mengambil deposit dalam crypto, kemudian kami mengembalikan deposit dengan mudah selepas sewa tamat tempoh."

Pembayaran Crypto dibuat ke dompet selamat Classic Parade dan semua langkah yang diperlukan diambil untuk memastikan keselamatan pemindahan kewangan. Sebaik sahaja dana dipindahkan dan perjanjian sewa ditandatangani, kereta super sama diambil atau dihantar ke alamat pelanggan di UK. 

Andrew Brown menambah: “Kami perlu melalui pemeriksaan identiti biasa yang diperlukan untuk menyewa kenderaan, tetapi langkah ini mudah diproses dan menjadi lebih mudah dengan setiap transaksi berulang. Dengan cara ini, kami juga boleh menyediakan pemeriksaan "kenali pelanggan anda" yang mencukupi." Salah satu kereta Classic Parade yang paling popular untuk sewaan musim panas ialah Lamborghini Huracan Spyder yang berharga £ 1,100 sehari untuk disewa, atau 1.21 ETH atau 0.064 BTC. Andrew Brown berkata: “Kami menjangkakan banyak minat daripada pelabur kripto dalam beberapa bulan akan datang untuk menyewa kereta super kami yang luar biasa. Ramai pelabur masih muda dan mahu menunjukkan kekayaan mereka, oleh itu minat terhadap kereta super sangat tinggi untuk pasaran ini."

Anda boleh melihat semua kereta super dan harganya di https://www.classicparade.co.uk 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16835

No comments:

Post a Comment