Friday, July 15, 2022

TOMMY HILFIGER KEMBALI KE MINGGU FESYEN NEW YORK

Tommy Hilfiger (Foto: Business Wire)

Pelancaran Tommy Hilfiger Musim Luruh 2022 melibatkan penonton dalam penerokaan jenama yang menghubungkan IRL dan ketersambungan metaverse di dalam satu kesinambungan bagi platform “Lihat Sekarang, Beli Sekarang” yang terbesar di dalam industri itu

Pengalaman jenama masa nyata berlaku merentasi sebuah landskap multimedia bertenaga tinggi yang menggerakkan peserta daripada acara persisiran Brooklyn ke dunia permainan Roblox dan ke dalam konsep komersial phygital baharu di seluruh dunia

AMSTERDAM, 14 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Tommy Hilfiger, yang dimiliki oleh PVH Corp. [NYSE: PVH], mengumumkan bahawa mereka kembali ke Minggu Fesyen New York buat kali pertama dalam tempoh tiga tahun dengan satu acara landasan pengalaman yang akan memperkenalkan koleksi Musim Luruh 2022 terbaharu “Lihat Sekarang, Beli Sekarang” sambil membawa penonton secara fizikal dan digital ke dalam sebuah dunia jenama yang diperbaharui.

Siaran akhbar ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/

Berlangsung pada 11 September pada pukul 7 malam EDT, pengalaman interaktif itu mendapat inspirasi daripada pemandangan kreatif New York yang unik: sebuah pusat manusia dan subbudaya, satu pertembungan lo-fi dan teknologi tinggi, dan satu gabungan gaya dan kreativiti. Diselitkan dengan suasana dan semangat kesungguhan Bandar raya New York – tempat kelahiran bagi jenama TOMMY HILFIGER – acara itu akan menghubungkan orang ramai melalui detik-detik kreativiti yang spontan di sebuah set pameran IRL di Skyline Drive-In di Brooklyn dan di dalam satu pengaktifan metaverse yang selari.

No comments:

Post a Comment