Tuesday, July 12, 2022

SYARIKAT KASUT TERBESAR AUSTRALIA BERGANDING BAHU DENGAN BOOMI UNTUK MEMPERCEPATKAN PELAN HALA TUJU E-DAGANG DAN TRANSFORMASI

 


Table
 
Kumpulan Heritage Australian Footwear Memilih Boomi untuk Mempercepatkan E-dagang dan Pertumbuhan (Grafik: Business Wire)

 
  • Kumpulan Munro Footwear menghubungkan titik digital untuk mewujudkan sebuah sistem saraf pusat bagi penawaran dalam talian
  • Berikutan kejayaan baru-baru ini di Australia dan New Zealand, Boomi baharu sahaja melepasi 20,000 pelanggan, sekali gus menetapkan rekod industri bagi pangkalan pelanggan terbesar di kalangan vendor iPaaS

CHESTERBROOK, Pa., 12 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju ketersambungan dan automasi pintar, hari ini mengumumkan Kumpulan Munro Footwear (MFG) telah mencipta sebuah platform asas data bersepadu dengan menggunakan Platform Boomi AtomSphere™ untuk menyokong agenda transformasi e-dagang mereka.

Siaran akhbar ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20220711005020/en/

Kumpulan Munro Footwear (MFG), syarikat kasut milik persendirian terbesar di Australia, menawarkan sebuah portfolio luas bagi jenama-jenama yang dipercayai seperti Midas, Django dan Juliette, Colorado, dan Diana Ferrari. Syarikat itu bersedia untuk peringkat pertumbuhan mereka yang seterusnya — dengan satu rangkaian runcit dan e-dagang mantap yang mengagumkan, MFG telah mengenal pasti strategi dan teknologi yang diperlukan untuk menyampaikan apa yang dianggap sebagai sebuah pengalaman terkemuka di pasaran di dalam kasut.

Apabila COVID-19 melanda dan MFG terpaksa menutup kedai-kedai mereka buat sementara waktu, syarikat itu mengenal pasti satu keperluan mendesak untuk mengukuhkan penawaran dalam talian mereka yang sedia ada. Untuk mempercepatkan pelan hala tuju digital syarikat itu, Keng Ng, ketua pegawai teknologi (CTO) di MFG, telah mengutamakan membina satu bahagian belakang digital pintar yang akan menghubungkan setiap aspek perniagaan itu yang diperlukan untuk menyampaikan satu pengalaman pelanggan yang positif, dan menyelesaikan sejarah yang terputus di antara industri kasut dan e-dagang.

“Walaupun bahagian atas yang agak kecil atau besar mungkin tidak menghasilkan di dalam satu pulangan, perkara yang sama tidak boleh diperkatakan mengenai kasut. Atas sebab ini, kasut kekal sebagai satu daripada kategori runcit terakhir untuk menerima sepenuhnya jualan dalam talian. Ini, bersama-sama dengan kerumitan dalaman yang dihadapi selepas menjalankan lapan pemerolehan sepanjang dekad yang lalu, telah mendorong kami untuk melibatkan pakar bagi membantu menghubungkan keperluan data kami, menyepadukan berbilang sistem dan memberikan kami kelenturan untuk melepaskan sekatan dan menghubungkan ‘perkara-perkara' baharu agar perubahan kepada perniagaan itu bukan setiap kali merupakan pembedahan terbuka,” kata Ng.

MFG telah memilih platform penyepaduan natif awan kod rendah Boomi sebagai satu perkhidmatan (iPaaS) kepada menyepadukan sistem yang membentuk operasi perniagaan yang dijalankan secara konvensional dan e-dagang mereka. Ini membolehkan MFG untuk merapatkan aplikasi runcit dalaman mereka dengan perancangan sumber perusahaan (ERP) mereka dan sistem pesanan, dalam masa kurang daripada satu bulan.

Hasilnya, MFG membolehkan keupayaan ‘kapal-dari-kedai’ merentasi 26 kedai perintis dalam tempoh empat minggu, memudahkan kesinambungan perniagaan semasa pandemik itu. Berdasarkan kepada hasil dalam talian syarikat itu yang dijana daripada kedai perintis ini, MFG merancang untuk melancarkan perkhidmatan ini di seluruh baki rangkaian runcit mereka menjelang akhir tahun 2022.

“Platform Boomi AtomSphere membolehkan kami untuk menghubungkan operasi supaya kami mempunyai keterlihatan dan kawalan ke atas data kami, membolehkan kami membuat keputusan masa nyata dan melanjutkan lagi pengembangan dalam talian kami,” kata Ng. “Penyambungan ini juga membantu kami mengurangkan isu rantaian bekalan dengan menggubal perubahan taktikal yang pantas ketika beberapa kontena kami ditahan di Asia selama beberapa bulan.”

MFG memilih platform Boomi untuk kepelbagaian, kelajuan pembangunan dan kemudahan penggunaannya. Dengan lebih daripada 200 penyepaduan secara langsung, MFG kini melancarkan perkhidmatan dengan lebih pantas, mempunyai operasi yang berdaya tahan dan menawarkan kelenturan untuk sistem dan aplikasi baharu di dalam perniagaan.

Ketika MFG terus mempercepatkan pelan hala tuju digital mereka, syarikat itu akan mengutamakan membina kecerdasan ke dalam perniagaan dan merentasi semua sepanduk untuk memastikan pemperibadian pelanggan.

“Terdapat banyak data yang hanya berputar di dalam fikiran orang ramai. Matlamat kami adalah untuk merakamkan maklumat itu di dalam satu cara yang konsisten yang memacukan kecerdasan masa nyata, sama ada di pejabat, di gudang, atau di lantai kedai,” kata Ng.

Nathan Gower, Ketua bagi Pembangunan Perniagaan, Australia dan New Zealand (A/NZ) di Boomi berkata, “Peruncit tradisional mengalami satu masalah semasa COVID-19, dengan sekatan masuk dan keluar di seluruh negara menguji daya maju perniagaan mereka yang sangat bergantung pada perniagaan yang beroperasi secara konvensional. Dengan menggunakan Boomi untuk mewujudkan sebuah sistem saraf pusat bagi sistem dan data mereka, Kumpulan Munro Footwear mengatasi halangan ini dan seiringan dengan ekonomi digital. Dari sini, ia seterusnya ke hadapan dan ke atas untuk syarikat itu, dengan asas data bersepadu disediakan untuk memacukan kecerdasan dan membenamkan pemperibadian merentasi perniagaan.”

Boomi, perintis bagi iPaaS berasaskan awan – dan kini sebuah peneraju kategori, syarikat perisian global sebagai satu perkhidmatan (SaaS) dengan lebih daripada 20,000 pelanggan – menggembar-gemburkan sebuah komuniti pengguna yang semakin meningkat dengan lebih 100,000 ahli, satu rangkaian di seluruh dunia yang mempunyai lebih daripada 800 rakan kongsi, dan satu daripada tatasusunan terbesar bagi penyepadu sistem global (GSI) di dalam ruang iPaaS. Boomi telah ditempatkan sebagai sebuah Peneraju di dalam Gartner® Magic Quadrant™ untuk Platform Penyepaduan Perusahaan sebagai satu Perkhidmatan (EiPaaS) selama lapan tahun berturut-turut. Syarikat itu baru-baru ini menerima Anugerah Gold Globee® di dalam kategori Platform sebagai satu Perkhidmatan (PaaS), dan telah memperoleh pelbagai anugerah kerana menjadi sebuah majikan pilihan, termasuk satu penyenaraian baru-baru ini sebagai sebuah Tempat Kerja Terbaik Majalah Inc.

Sumber Tambahan
Penafian Gartner:
Gartner, Magic Quadrant bagi Platform Penyepaduan Perusahaan sebagai satu Perkhidmatan, Eric Thoo, Keith Guttridge, Bindi Bhullar, Shameen Pillai, Abhishek Singh, 29 September, 2021
 
Gartner tidak menyokong mana-mana vendor, produk atau perkhidmatan yang digambarkan di dalam penerbitan penyelidikan mereka dan tidak menasihati pengguna teknologi untuk memilih hanya vendor yang mempunyai penilaian paling tinggi atau gelaran lain. Penerbitan penyelidikan Gartner terdiri daripada pendapat bagi organisasi penyelidikan Gartner dan tidak boleh ditafsirkan sebagai kenyataan berbentuk fakta. Gartner menafikan semua waranti, yang tersurat atau tersirat, berkenaan dengan penyelidikan ini, termasuk sebarang waranti kebolehdagangan atau kesesuaian untuk satu tujuan tertentu. GARTNER dan Magic Quadrant adalah tanda dagangan berdaftar dan tanda perkhidmatan bagi Gartner, Inc. dan/atau ahli gabungan mereka di Amerika Syarikat dan di peringkat antarabangsa dan digunakan di sini dengan kebenaran. Hak cipta terpelihara. Nota: Boomi telah diiktiraf sebagai Dell Boomi dari 2014 hingga 2019.

Maklumat mengenai Boomi
Boomi serta-merta menghubungkan semua orang dengan segala-galanya, di mana sahaja dengan platform natif awan, disatukan, terbuka dan pintar. Platform penyepaduan Boomi sebagai satu perkhidmatan (iPaaS) dipercayai oleh lebih 20,000 pelanggan di seluruh dunia untuk kelajuan, kemudahan penggunaan dan jumlah kos pemilikan yang lebih rendah mereka. Sebagai perintis di dalam memacukan penggunaan data secara bijak, visi Boomi adalah untuk memudahkan pelanggan dan rakan untuk menemui, mengurus dan mengatur data, sambil menghubungkan aplikasi, proses dan orang ramai untuk hasil yang lebih baik dan lebih pantas. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.boomi.com.

© 2022 Boomi, LP. Boomi, logo 'B', Boomiverse dan AtomSphere adalah tanda dagangan bagi Boomi, LP atau anak syarikat atau sekutu mereka. Hak cipta terpelihara. Nama atau tanda lain mungkin merupakan tanda dagangan bagi pemilik mereka masing-masing.

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20220711005020/en/

Hubungi

Media:
Boomi Australia
boomi@watterson.com.au

Kristen Walker
Komunikasi Korporat Global
kristenwalker@boomi.com
+1-415-613-8320

Sumber : Boomi

No comments:

Post a Comment