Thursday, May 31, 2018

INILAH SEBAB HUOBI IALAH PENERAJU PENYEDIA ASET BLOCKCHAIN GLOBAL

SINGAPURA, 31 Mei (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Tidak kira di mana anda berada, anda akan mendengar tentang kripto. Semua media telah menggunakan istilah baharu ini, dalam penerbitan dalam talian, iklan dan laman berita. Namun begitu, adakah pembeli kripto merupakan pengguna awal?
 
Mata wang kripto masih berada di tahap awal. Bagi yang mahu memasuki dunia mata wang kripto, soalan yang lazim ditanya adalah: platform manakah yang paling sesuai untuk mula berdagang? Tetapi secara objektif, membezakan platform-platform yang ada di web bukanlah perkara mudah.

Dalam artikel ini, kami mempersembahkan Huobi, platform yang menonjol kerana ketersambungan dan antara mukanya yang mendapat sambutan hangat. Dimulakan pada tahun 2013, Huobi merupakan antara alternatif terbaik dalam ruang siber untuk pertukaran kripto.

Program Rebat Super Huobi.

Manfaat baharu yang dilaksanakan oleh Huobi ialah sistem diskaunnya di mana setiap pengguna mata wang kripto boleh menerima komisen dengan menjana pautan jemputan dan menjemput pengguna baharu untuk mendaftar dalam mata wang.
 
Bagaimana untuk bermula dengan orang rujukan?

1- Pertama sekali, anda mesti masuk tab yang tertera jemputan, di penjuru kanan atas laman web. Cari "Kod jemputan saya" dan klik untuk masuk.

2- Untuk mendapatkan kod jemputan, anda boleh mendaftar dan menjemput pengguna baharu dengan dua cara: pertama, anda mesti menghantar kod anda kepada tetamu anda dan apabila tetamu mendaftar, lengkapkan pendaftaran untuk mendapatkan kod jemputan.

Atau, anda boleh hantar pautan jemputan menerusi rangkaian sosial, apabila kedua-dua sudah berdaftar melalui pautan tersebut, sistem akan melengkapkan pendaftaran berikutnya dengan memberikan kod jemputan kepada anda.

3- Dalam "Jemput", klik pada "Pendaftaran jemputan" untuk melihat jika pendaftaran pengguna yang dijemput berjaya. Anda hanya boleh melihat hasil jika ia direkod dengan betul.

4- Selepas mengesahkan pendaftaran tetamu anda, platform akan mengira jumlah rebat transaksi dan pemindahan akaun pengguna pada hari berikutnya. Komisen akan diberikan dalam bentuk USDT dan pada kad mata.

Secara ringkas, apabila anda menjemput pengguna baharu untuk berdagang mata wang kripto di Huobi dan pengguna tersebut membuat transaksi dalam masa 90 hari, penjemput akan menerima 30% daripada komisen keseluruhan.

Mengapa Pilih Huobi? 

Platform seperti Huobi memudahkan anda berjinak dalam mata wang kripto dengan membimbing anda langkah demi langkah. Jika anda baru bermula dalam pertukaran mata wang digital, Huobi boleh memberikan anda kunci kejayaan yang anda ingini. Selain itu, Huobi mempunyai platform maklumat pintar baharu: EOS. Sistem Operasi Perusahaan adalah berdasarkan blockchain dan bertujuan untuk menggunakan seni bina blockchain yang serupa dengan sistem operasi dan menyokong aplikasi teragih. Seni bina ini boleh menyediakan akaun, pengesahan identiti, pangkalan data, komunikasi tak segerak dan pengaturcaraan program dan pengendalian selari dalam puluhan ribu kluster CPU / GPU.

Jika anda berminat untuk mengetahui butiran tentang program jemputan atau platform itu sendiri, klik di sini.
 
Hubungan media:
Lingtong Miao
lingtong.miao@kolads.com
 
SUMBER: Huobi
 
--BERNAMA

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11163

No comments:

Post a Comment