Wednesday, August 12, 2020

SYNCHRONOSS MENGUMUMKAN PEMBAHARUAN KONTRAK DENGAN VERIZON

 Lanjutan kontrak lima tahun memberikan Synchronoss keupayaan untuk terus menyediakan Verizon dengan Platform Awan Peribadi



BRIDGEWATER, N.J., 12 Ogos (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), peneraju global dan pembawa pembaharuan bagi platform awan, pemesejan, digital dan IoT, hari ini mengumumkan mereka telah berjaya memperbaharu perjanjiannya untuk menyediakan Verizon dengan Platform Awan Peribadi Label-Putih. Perjanjian ini membolehkan Verizon untuk menyediakan storan awan yang selamat dan mudah digunakan untuk pelanggan dan melindungi kandungan digital peribadi, termasuk foto, video dan mesej, mereka yang bernilai dengan selamat.

“Kami amat teruja untuk melanjutkan lagi hubungan kami dengan Verizon yang sekian lama untuk menyampaikan perkhidmatan awan peribadi yang amat diingini kepada pelanggannya untuk lebih banyak tahun yang akan datang,” kata Glenn Lurie, Presiden dan CEO di Synchronoss. “Peranti hari ini ialah repositori penting untuk kebanyakan kandungan digital kita, daripada foto dan video keluarga sehinggalah kenalan, dokumen, mesej teks dan banyak lagi.”

Ronan Dunne, Naib Presiden Eksekutif dan CEO Verizon Consumer Group, menambah, “Pelanggan kami mempunyai tahap kepercayaan dan keyakinan yang tinggi dalam keupayaan kami untuk melindungi privasi mereka, melindungi maklumat mereka sementara menyediakan kepada mereka akses kepada data peribadi mereka pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja mereka inginkan. Kerjasama kita dengan Synchronoss membantu kami untuk terus memenuhi keperluan tersebut melalui Verizon Cloud kaya ciri yang menyandarkan dan menyelaraskan kandungan pada berbilang peranti.”

Platform Awan Peribadi Synchronoss Label-Putih merangkumi keupayaan untuk menetapkan sandaran kandungan secara automatik berdasarkan keutamaan peribadi pelanggan, serta menanda dan mencari kandungan untuk akses yang pantas dan mudah, melihat foto dalam format imbas kembali atau cerita, dan berkongsi serta mencetak album yang boleh disesuaikan untuk dinikmati dengan rakan dan keluarga. Perjanjian baharu juga memberikan Verizon keupayaan untuk melanjutkan tawaran awan peribadi kepada aspek lain dalam kehidupan harian pelanggan, termasuklah sandaran dan perlindungan jenis data lain dan peranti lain.

Perihal Synchronoss Technologies, Inc.
Synchronoss (NASDAQ: SNCR) mentransformasikan cara syarikat mencipta pendapatan baharu, mengurangkan kos dan menggembirakan pelanggan mereka dengan produk dan platform awan, pemesejan, digital dan IoT yang menyokong jutaan pelanggan di seluruh dunia. Teknologi baharu yang selamat, boleh diskala dan berinovatif, perkongsian dipercayai dan warga yang berbakat Synchronoss mengubah cara pelanggan TMT mengembangkan perniagaan mereka. Untuk maklumat lanjut, lawati kami di www.synchronoss.com.

Maklumat Hubungan Media:
CC Group PR
Synchronoss@CCGroupPR.com

Pelabur:
Leslie Gahagan
Penganalisis Hubungan Pelabur
1-800-575-7606
investor@synchronoss.com
 

SUMBER : Synchronoss Technologies, Inc.

No comments:

Post a Comment