Monday, August 17, 2020

Pra-Pendaftaran Dibuka Untuk Harry Potter: Puzzles & Spells

  Peminat akan menerima satu berkas bonus yang eksklusif pada pelancaran rasmi permainan itu

SAN FRANCISCO, 14 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) — Hari ini, Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), sebuah pemimpin dunia di dalam hiburan interaktif, mengumumkan bahawa permainan mudah alih 3-perlawanan magik mereka, Harry Potter: Puzzles & Spells telah membuka pra-pendaftaran di Google Play. Dilesenkan secara rasmi dari Warner Bros. Interactive Entertainment dan diterbitkan di bawah label Portkey Games, peminat boleh melayari www.harrypotterpuzzlesandspells.com dan Google Play untuk membuat pra-pendaftaran bagi permainan itu.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20200813005148/en/

“Dengan Harry Potter: Puzzles & Spells, kami akan menggembirakan peminat dengan watak, bunyi dan kisah yang tidak dapat dilupakan daripada buku-buku dan filem-filem asal itu,” kata Bernard Kim, Presiden bagi Penerbitan, Zynga. “Tetapi kami juga membawa lebih banyak dimensi kepada genre 3-perlawanan itu. Pemain akan memperoleh XP dan menjadi lebih hebat, memperoleh dan meningkatkan jampi serapah, terlibat di dalam acara-acara khas dan berhubung dan bersaing di antara satu sama lain melalui ciri-ciri Kelab.”

Pemain yang membuat pra-pendaftaran akan menjadi di antara yang pertama dimaklumkan apabila permainan itu dilancarkan secara rasmi. Sepanjang minggu pertama selepas pelancaran, pemain yang memuat turun permainan itu bagi peranti Android atau iOS mereka akan dengan serta-merta menerima Berkas Selamat Datang, mengalu-alukan mereka dengan hadiah istimewa dan peningkatan kuasa yang akan membantu permainan mereka. Berkas itu akan juga merangkumi satu item khusus untuk avatar dalam permainan mereka, yang mengenal pasti mereka sebagai peminat sejati bagi Dunia Sihir.

Harry Potter: Puzzles & Spells meraikan daya tarikan untuk cabaran dan misteri di dalam Dunia Sihir dengan permainan teka-teki 3-perlawanan pertama mereka untuk peranti mudah alih. Dengan menggabungkan permainan teka-teki 3-perlawanan yang berinovatif dengan magik, pemain akan menemui detik-detik paling ikonik dan wajah-wajah yang tidak dapat dilupakan dari filem-filem asal Harry Potter. Permainan itu akan juga menampilkan rakaman muzik filem asal dan rakaman suara asal dari filem-filem untuk watak-watak termasuk Hagrid, Dumbledore, Profesor McGonagall dan Sorting Hat. Melangkah ke tahap teka-teki yang menarik, pemain akan menggunakan ramuan, jampi serapah dan keupayaan magik dan objek-objek yang lain dalam perjalanan mereka melalui Dunia Sihir. Pemain boleh menyertai sebuah kelab dengan rakan-rakan penggemar dan bekerjasama pada strategi teka-teki, berkongsi kehidupan dan bersaing untuk hadiah-hadiah dalam Acara-acara Kelab eksklusif.

Harry Potter: Puzzles & Spells akan dapat dimainkan bagi peranti iOS dan Android di seluruh dunia, serta di Amazon Kindle dan Facebook. Untuk maklumat lanjut dan bagi membuat pra-pendaftaran untuk Harry Potter: Puzzles & Spells, sila layari www.harrypotterpuzzlesandspells.com. Untuk maklumat lanjut dan bagi berhubung dengan peminat lain, ikuti kami di Facebook, Instagram dan Twitter.


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13670

No comments:

Post a Comment