Thursday, January 19, 2017

KOLABORASI KADA DAN AGROBANK UNTUK TINGKATKAN MANFAAT BUAT KOMUNITI PERTANIAN

Upacara simbolik disempurnakan oleh pihak KADA yang diwakili oleh YB Datuk Md Alwi Che Ahmad, Pengerusi Lembaga Pengarah KADA dan pihak Agrobank yang diwakili oleh Tan Sri Mohamad Zabidi Zainal, Pengerusi Lembaga Pengarah Agrobank, sambil disaksikan YB Dato' Sri Ahmad Shabery Cheek Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani


PUTRAJAYA, 18 Jan (Bernama) -- Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu (KADA) Kada dan Agrobank hari ini meraikan kerjasama strategik dengan penyempurnaan projek pengurusan wang tunai. Majlis ini telah diadakan sempena Perhimpunan Bulanan Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani (MOA) di Wisma Tani Putrajaya.
 
Untuk meraikan kerjasama ini, satu upacara simbolik disempurnakan oleh pihak KADA yang diwakili oleh YB Datuk Md Alwi Che Ahmad, Pengerusi Lembaga Pengarah KADA dan pihak Agrobank yang diwakili oleh Tan Sri Mohamad Zabidi Zainal, Pengerusi Lembaga Pengarah Agrobank. Turut menyaksikan ialah YB Dato’ Sri Ahmad Shabery Cheek, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani dan turut disertai Dato’ Wan Mohd Fadzmi Wan Othman, Presiden/CEO Agrobank dan Encik Mohd Ridzuan Ismail Pengurus Besar KADA.


No comments:

Post a Comment