Friday, April 22, 2016

POLYPLASTICS LANCAR GRED BAHARU POM BAGI APLIKASI SENTUHAN MAKANAN, MELIHAT DENGAN PENUH MINAT PERLUASAN PERNIAGAAN DI EROPAH DAN BENUA AMERIKA


 TOKYO, 18 April, 2016 /Kyodo JBN-AsiaNet/ -

Polyplastics Co., Ltd mengumumkan pada 18 April bahawa ia akan melaksanakan strategi berikut untuk mengukuhkan lagi kehadiran syarikat itu di pasaran Eropah dan benua Amerika. Polyplastics mula mara ke dalam pasaran ini pada tahun 2012 dan telah membina satu struktur jualan yang terdiri daripada syarikat-syarikat jualan di Amerika Syarikat, Jerman dan Mexico (*1). Hasilnya, jumlah jualan POM (polyacetal) dan PBT (polybutylene terephthalate) di dalam pasaran-pasaran ini telah menjadi empat kali lebih tinggi berbanding tiga tahun yang lalu.


1. Gred baharu DURACON (R) POM telah dibangunkan untuk mematuhi peraturan yang ditetapkan oleh Kesatuan Eropah (EU) mengenai aplikasi sentuhan makanan dan bekalan air minuman. Polyplastics akan memulakan penjualan sejenis gred untuk acuan suntikan (2 jenis) dan satu gred bagi pembentukan penerobosan fasa pepejal (1 jenis).

No comments:

Post a Comment