Thursday, December 24, 2020

GRAVITY NEOCYON SECARA RASMI MELANCARKAN 'ACTION RO2: SPEAR OF ODIN' DI RANTAU ASIA TENGGARA PADA 22 DISEMBER

 


  • RPG aksi pertama Gravity Neocyon dengan menggunakan IP Ragnarok
  • Untuk diservis dalam bahasa Indonesia dan bahasa Inggeris di Indonesia, Filipina, Malaysia, Singapura, dan Australia
  • Harapan meningkat dengan lebih 230,000 pra-pendaftaran diterima sejak 8 Disember
SEOUL, Korea Selatan, 23 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Gravity Neocyon Inc., sebuah anak syarikat Gravity, mengumumkan pelancaran rasmi bagi RPG baharu mereka ‘Action RO2: Spear of Odin’ pada 22 Disember di Indonesia, Filipina, Malaysia, Singapura, dan Australia.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20201222005764/en/
 
Action RO2: Spear of Odin, sebuah permainan yang telah dibangunkan dan diservis oleh Gravity Neocyon, adalah RPG Aksi pertama yang menggunakan IP Ragnarok. Ia dicirikan oleh pemandangan aksi yang menarik.

Permainan ini menjadi tumpuan dengan lebih 230,000 pra-pendaftaran diterima sejak 8 Disember dari pasaran Indonesia, Filipina, Malaysia, Singapura, dan Australia.

Seorang dalam di Gravity Neocyon berkata, “Ketika ramai pengguna menyatakan harapan mereka, kami akan menyediakan mereka dengan keseronokan yang berkualiti tinggi yang diharapkan dari permainan yang menggunakan IP Ragnarok. Bersama dengan adegan aksi yang mengagumkan; permainan ini menawarkan satu sistem serbuan yang membolehkan pengguna untuk menikmati bermain permainan itu dengan rakan mereka.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14135

No comments:

Post a Comment