Wednesday, June 24, 2020

EXPEREO MEMPEROLEH COMSAVE, PLATFORM KECERDASAN KESAMBUNGAN RANGKAIAN DAN PENYUMBERAN

AMSTERDAM, 24 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Expereo, pembekal global bagi Internet terurus, akses Awan dan penyelesaian SD-WAN, mengumumkan pemerolehan platform kecerdasan kesambungan Comsave, mempercepat automasi penyumberan dan peruntukan suit perkhidmatan akses Internet globalnya.

Comsave ialah perintis platform e-dagang yang mengganggu industri, mengautomasikan penyumberan dan peruntukan Internet dan perkhidmatan akses batu terakhir merentasi berbilang pembekal perkhidmatan.

Pemerolehan ini mencerminkan komitmen Expereo untuk meringkaskan perangkaian global untuk perusahaan multinasional dan pembekal perkhidmatan. Pemerolehan itu juga mempercepatkan penubuhan platform digital Expereo iaitu expereo.one sebagai platform pilihan untuk penyumberan dan pengurusan Internet global, akses awan dan penyelesaian SD-WAN, meletakkan kawalan ke dalam tangan pelanggan dan rakan kongsi dengan pandangan penuh terhadap prestasi kesambungan dan aplikasi.

"Comsave merintis automasi dalam penyumberan dan peruntukan perkhidmatan akses Internet, setelah membina platform dan ekosistem API peneraju dalam industri merentasi berbilang pembekal perkhidmatan," kata Matthijs van Seventer, CEO Comsave. "Untuk menskalakan ini secara global dengan Expereo, mengembangkan pada sinergi platform teknologi kita dan visi bersama ialah langkah seterusnya yang menakjubkan bagi Comsave dan rakan kongsinya," tambah beliau.

Pelaburan Expereo dipacu oleh visi bersama antara kedua-dua syarikat ke arah mengubah landskap pembekal "batu terakhir" yang berpecah secara digital, memberi pelanggan dan rakan kongsi kawalan ke atas bahagian terakhir ini dalam teka-teki kesambungan global.

"Keupayaan gabungan kami sedang meringkaskan komponen akses yang kompleks dan mahal dalam reka bentuk dan mencari sumber penyelesaian kesambungan global untuk rakan kongsi dan pelanggan kami. Dengan warga, teknologi dan pengetahuan Comsave, kita boleh meringkaskan dan mengurangkan kos pengurusan berbilang pembekal akses secara radikal, lalu mempercepat transformasi digital rakan kongsi dan pelanggan kita", terang CEO Expereo, Irwin Fouwels.

"Kami berbesar hati untuk mengalu-alukan Matthijs dan pasukan beliau menyertai kami dalam perjalanan ini. Kami amat berbangga untuk melengkapkan pemerolehan ini pada masa yang mencabar bagi kebanyakan orang, yang membuktikan keteguhan kedua-dua perniagaan kami dan komitmen dan keupayaan Apax Partners untuk melaksanakan strategi pertumbuhan kita," kata Fouwels.

Perihal Comsave

Comsave ialah platform kecerdasan dan kesambungan rangkaian bebas Eropah yang paling pesat berkembang, dipercayai sebagai rakan kongsi penyelesaian bersepadu bagi pembawa, pemborong dan pembekal perkhidmatan bagi membantu untuk mencari sumber dan berhubung secara cekap.

Twitter  | LinkedIn

Perihal Expereo

Expereo merupakan pembekal utama bagi penyelesaian rangkaian terurus, termasuk kesambungan Internet global, SD-WAN dan perkhidmatan pecutan awan. Expereo merupakan rakan kongsi dipercayai oleh 30% daripada syarikat Fortune 500 dan menguasakan syarikat perusahaan dan laman kerajaan di seluruh dunia, membantu untuk meningkatkan produktiviti perniagaan dengan prestasi Internet yang fleksibel dan optimum.

Twitter | LinkedIn

Perihal Apax Partners

Expereo diperoleh oleh Apax Partners pada tahun 2018.

Apax Partners ialah firma ekuiti persendirian utama Eropah. Dengan pengalaman lebih daripada 45 tahun, Apax Partners menyediakan dana ekuiti jangka panjang untuk membina dan mengukuhkan syarikat bertaraf dunia. Dana yang diuruskan dan dinasihati oleh Apax Partners melebihi €4 bilion. Dana ini dilaburkan dalam syarikat pasaran pertengahan yang berkembang pesat merentasi empat sektor pengkhususan: Teknologi & Telekom, Pengguna, Penjagaan Kesihatan, dan Perkhidmatan.

@ApaxPartners_Fr

www.apax.fr

© Expereo 2020

Conor McGee
contact@grammatikagency.com

SUMBER : Expereo

No comments:

Post a Comment