Thursday, June 11, 2020

BIOTALYS MENGEMBANGKAN PASUKAN EKSEKUTIF DAN PENUBUHAN IBU PEJABAT A.S UNTUK MENGUKUHKAN KEHADIRANNYA DI AMERIKA UTARA

Melantik Diego Angelo sebagai Ketua Pegawai Perniagaan dan Ketua Biotalys, Inc. untuk bersedia bagi pelancaran biofungisid

GHENT, Belgium dan RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C., 10 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Biotalys NV, syarikat perlindungan makanan dan tanaman transformatif, hari ini mengumumkan pengembangan pasukan eksekutif dan penubuhan ibu pejabat A.S baharunya untuk Biotalys, Inc., yang terletak di Research Triangle Park, Carolina Utara. Melantik Diego Angelo kepada jawatan Ketua Pegawai Perniagaan (CBO) dan Ketua subsidiari A.S., Biotalys Inc. yang baharu diwujudkan, Biotalys sedang bersedia untuk pelancaran komersial bagi biofungisid utamanya BioFun-1 – yang pertama daripada platform cemerlangnya bagi penyelesaian biokawalan untuk perlindungan tanaman yang selamat dan mampan serta pengurang pembaziran makanan.

Melaporkan kepada CEO, Patrice Sellès, dan bekerja dengan pasukan eksekutif, Angelo akan menumpukan perhatian terhadap membentuk pasukan yang kukuh sementara memimpin pembangunan perniagaan global, aktiviti pasaran go-to, kecerdasan persaingan dan pengurusan perikatan untuk penyelesaian biokawalan berdasarkan protein syarikat. Di Amerika Syarikat, Angelo akan mengurus operasi untuk Biotalys Inc., serta strategi dan pelaksanaan pembangunan korporat.

Sebagai sebahagian daripada pengembangan global, Biotalys akan meneruskan usaha perekrutan untuk mengukuhkan kehadirannya menjangkaui Carolina Utara di berbilang negeri dengan perniagaan buah dan sayur yang kukuh. Pada awal tahun ini, Carlos Reyes menyertai Biotalys untuk mengetuai program pembangunan lapangan BioFun-1. Reyes bekerja dari Sacramento, CA. Walaupun syarikat membentuk pasukan A.S. dan pejabat di Research Triangle Park, syarikat ini akan terus menggunakan standard penjarakan fizikal yang berkaitan COVID-19 dan garis panduan kerja dari jauh untuk memastikan keselamatan pasukan A.S. yang sedang berkembang.

“Ibu pejabat A.S. baharu kami menempatkan kami di pusat ekosistem pertanian dan teknologi makanan. Research Triangle Park menawarkan himpunan pakar yang hebat dalam komuniti pertanian dan bioteknologi, sementara berkhidmat sebagai penghubung ideal antara pasukan Eropah dengan Amerika Utara kami sementara kami membawa penyelesaian biokawalan cemerlang kami kepada para petani di seluruh dunia,” kata Sellès. “Angelo membawakan kepakaran hebat, rangkaian antarabangsa yang ketara dan rekod prestasi perniagaan yang kukuh. Beliau akan bertanggungjawab untuk menerokai peluang pertumbuhan yang berpotensi secara sepenuhnya untuk platform teknologi kami di seluruh dunia.”

Susulan penutupan pusingan Siri C baru-baru ini, Biotalys sedang memuktamadkan program percubaan lapangan yang berikutnya dan bersedia untuk menyerahkan dosier kawal selia untuk biofungisid utamanya. Biotalys bermatlamat untuk menyampaikan barisan produk yang dengan selamat dan boleh diharap untuk menangani perosak dan penyakit tanaman utama merentasi rantaian pertanian dan nilai makanan.

No comments:

Post a Comment