Thursday, March 21, 2019

PELANTIKAN DEBORAH KIRKHAM SEBAGAI KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF POLE TO WIN

Dalam peranannya, Kirkham akan bertanggungjawab terhadap peningkatan berterusan syarikat, memberi tumpuan kepada bidang Penyelidikan dan Pembangunan (R&D) serta pemerolehan dan pengekalan pelanggan

SAN FRANCISCO, 13 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pole To Win International, Inc. (PTW), peneraju industri permainan video dan penyumberan luar perkhidmatan teknologi hari ini mengumumkan pelantikan Cik Deborah Kirkham sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Syarikat (CEO) berkuatkuasa Januari 2019. Sebelum ini, Kirkham adalah Presiden dan Ketua Pegawai Operasi (COO), jawatan yang dipegangnya selama lapan tahun. Dalam peranan barunya, Kirkham akan bertanggungjawab terhadap peningkatan syarikat yang berterusan, memberi tumpuan kepada bidang Penyelidikan dan Pembangunan (R&D), serta pemerolehan dan pengekalan pelanggan.

Pada mulanya, Kirkham menyertai e4e, kemudian dibeli oleh anak syarikat PTW, hampir 10 tahun lalu, PTW beroperasi di tiga negara dengan kurang daripada 500 pekerja di seluruh dunia. Di bawah kepimpinannya, PTW, yang mana beliau kini berkhidmat sebagai Ketua Pegawai Eksekutif, PTW telah berkembang kepada lebih 1,800 pekerja dalam 16 studio di 10 negara seluruh dunia. Dalam peranannya sebagai Presiden dan COO, syarikat ini meraikan peningkatan sebanyak dua digit tahun-ke-tahun dengan pengesanan 2019 pada kadar yang sama. Di samping itu, pada bulan Julai 2018, Kirkham menerajui penstrukturan semula korporat yang lengkap dan jenama syarikat direka semula untuk memupuk pertumbuhan positif, mengoptimumkan perhubungan pelanggan, pembela kesaksamaan jantina dan keragaman tempat kerja di PTW, serta memperkuatkan tapak serantau untuk lebih automotif dan beroperasi secara komersial.

No comments:

Post a Comment