Monday, March 18, 2019

KEIO PLAZA HOTEL TOKYO MENGADAKAN BUFET PENCUCI MULUT BERTEMAKAN CINDERELLA - "DUNIA BUFET PENCUCI MULUT KACA"

TOKYO, 14 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Keio Plaza Hotel Tokyo  (KPH), satu daripada hotel antarabangsa paling berprestij di Jepun yang terletak di Shinjuku, Tokyo, akan mengadakan satu acara istimewa bertajuk “Dunia Bufet Pencuci Mulut Kaca” yang berdasarkan kepada “Cinderella”, sebuah kisah dongeng popular yang ditulis oleh penulis Perancis Charles Perrault. Acara ini akan diadakan di Restoran All Day Dining “Jurin” yang terletak di tingkat dua Hotel kami dari 1 April (Isnin) hingga 30 Jun (Ahad), 2019. Bahan pencuci mulut yang disediakan khas termasuk mousse vanila dalam bentuk imej Cinderella, kek span yang dicorakkan seperti kereta kuda dan lain-lain untuk sejumlah 30 makanan pencuci mulut yang berbeza berdasarkan kepada watak-watak dan motif yang muncul dalam Cinderella akan dihidangkan sebagai hiasan tengah bagi bufet ini. Selain itu, Hotel kami akan menyediakan satu tapak khas di Hotel kami yang berasaskan kepada konsep “Anak Dara Terpesona Yang Telah Menjadi Seorang Puteri” untuk tetamu mengambil gambar-gambar peringatan.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20190313005356/en/

Restoran All Day Dining “Jurin” kami sebelum ini telah menganjurkan bufet pencuci mulut berdasarkan kisah dongeng “Alice in Wonderland”, “Beauty and the Beast” dan lain-lain, dan menyajikan pelbagai pencuci mulut yang menggambarkan watak-watak dan motif yang sangat fotogenik dan sesuai untuk siaran di Instagram dan media sosial yang lain. Acara yang akan datang itu adalah berdasarkan adegan yang menggambarkan Cinderella dari “Glamorous Dance Ball” yang diadakan di Istana, termasuk puteri yang memakai sebuah mahkota, selipar kaca yang diletakkan di atas platform, dan adegan lain yang digambarkan dalam pencuci mulut kami yang akan mencetuskan peluang untuk merakam foto yang sangat indah.

Maklumat mengenai Keio Plaza Hotel
Keio Plaza Hotel Tokyo (KPH), yang terletak di Shinjuku di tengah-tengah ibu kota Tokyo, adalah satu daripada hotel antarabangsa yang terkemuka di Jepun. Hotel kami menawarkan lebih daripada 20 buah restoran dan bar, dan kami menjadi hos kepada pelbagai tetamu tempatan dan antarabangsa yang mengunjungi kami kerana kemudahan kami yang mengalu-alukan, layanan mesra dan perkhidmatan unik yang membolehkan mereka mengalami budaya Jepun, termasuk pengalaman perkahwinan dengan memakai kimonoupacara minum teh dan banyak lagi. Untuk maklumat lanjut mengenai kemudahan dan perkhidmatan kami, sila layari laman webYouTubeFacebook atau Instagram kami.

Lihat versi sumber di  businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190313005356/en/

Hubungi
Keio Plaza Hotel Tokyo
Keiko Kawashima, +81-3-5322-8010
Pengurus Perhubungan Awam
keiko-kawashima@keioplaza.co.jp

Sumber : Keio Plaza Hotel Tokyo

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA
 

No comments:

Post a Comment