Saturday, June 30, 2018

SATU KEMPEN BELI-BELAH MUSIM PANAS TERSEBAR MERENTASI 4 PUSAT BELI-BELAH DI KAWASAN ODAIBA!

Kad gores menang serta-merta terdapat di 480 buah kedai
Minggu Beli-belah Tokyo di ODAIBA
1 hingga 31 Ogos, 2018

TOKYO, 29 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Bertepatan dengan percutian musim panas dari 1 hingga 31 Ogos, hampir 480 buah kedai yang terletak di Aqua City Odaiba (Pengurusan Hartanah Mitsubishi Jisho Retail), VenusFort (Bangunan Mori), DiverCity Tokyo Plaza (Pengurusan Mitsui Fudosan Retail) dan DECKS Tokyo Beach (Pengurusan Tokyu Land SC), dengan kerjasama Visa Worldwide, akan menganjurkan Minggu Beli-belah Tokyo di ODAIBA, satu acara beli-belah yang disasarkan kepada pengunjung luar negara yang melawat Jepun.

Dengan secara aktif mendekati pelancong, empat pusat membeli-belah ini berharap dapat meningkatkan kesedaran mengenai kawasan Odaiba pada tahun-tahun menjelang tahun 2020.

Semasa tempoh kempen ini, pembeli-belah dari luar negara yang berbelanja 1,000 yen atau lebih akan layak untuk menerima satu kad gores dengan satu peluang untuk memenangi sebuah baucer beli-belah bernilai sehingga 10,000 yen. Kad gores akan diedarkan untuk setiap urus niaga bernilai 1,000 yen, dengan satu kad tambahan diberikan kepada pembeli-belah yang menggunakan kad Visa. Kad gores yang menang boleh digunakan untuk tempoh kempen itu bagi membeli-belah dan menjamu selera di semua kedai yang mengambil bahagian.

Untuk membantu pengunjung mendapatkan pengalaman Odaiba mereka yang semaksimum mungkin, peta-peta khas dengan maklumat mengenai kempen itu dan kawasan sekelilingnya akan diedarkan dalam Bahasa Inggeris dan bahasa Cina tradisional di kemudahan yang mengambil bahagian serta di aras ketibaan di lapangan terbang antarabangsa Narita dan Haneda.

Di samping itu, dengan kerjasama bersama akhbar percuma Taiwan Nihon Hodai, Odaiba Hodai, satu akhbar percuma asal untuk acara itu akan diedarkan kepada pelancong Taiwan yang melawat ke Jepun, dengan satu beg jinjing asal bagi pengunjung yang membawa salinan mereka ke tempat itu.

Anda pasti ingin memerhatikan Minggu Beli-belah Tokyo di Odaiba, satu peluang bagi pengunjung ke Jepun untuk mendapatkan lebih banyak lagi daripada pengalaman membeli-belah mereka di Odaiba pada musim panas.

Minggu Beli-belah Tokyo di Butiran ODAIBA
Tempoh Kempen: 1 hingga 31 Ogos, 2018
Dianjurkan oleh: Aqua City Odaiba, VenusFort, DiverCity Tokyo Plaza, DECKS Tokyo Beach
Dengan kerjasama: Visa Worldwide
https://www.visa.co.jp/visitjapan/en-tokyoshoppingweek-odaiba.html

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11237

No comments:

Post a Comment