Monday, June 4, 2018

BRIC INVEST MENAWARKAN AIMEDIS - AIM ICO: MEMANFAATKAN BLOCKCHAIN DAN AI UNTUK SEBUAH PELABURAN EKESIHATAN YANG KUKUH

Dengan ICO, Aimedis berhasrat untuk membiayai pelancaran global bagi blockchain dan platform eKesihatan mereka yang berasaskan AI, dengan menawarkan kepada pelabur satu peluang yang unik untuk menerokai cara baharu pesakit berinteraksi dengan doktor.
 
AMSTERDAM & PRAGUE, 4 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pembekal eKesihatan dari Belanda Aimedis, pencipta bagi sebuah blockchain dan platform yang berasaskan kepada AI yang membolehkan pesakit dan institusi untuk secara selamat menyimpan dan berkongsi maklumat kesihatan, seperti diagnosis, x-ray, penyaringan darah dan sebagainya, serta ia membolehkan mereka untuk melakukan perundingan secara video, atau untuk mendapatkan preskripsi bagi ubat-ubatan secara dalam talian, kini menawarkan AIM, mata wang kripto yang akan digunakan bagi semua jenis perkhidmatan di dalam platform mereka, kepada orang ramai.
 
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20180601005370/en/
 
Dengan menawarkan 300 juta token dengan sebuah nilai nominal sebanyak 0,12 dolar Amerika bagi setiap token, syarikat yang diterajui oleh doktor itu berusaha untuk mengumpulkan 36 juta USD bagi membiayai pembangunan selanjutnya terhadap platform itu dan pengeluaran pasaran antarabangsa, kata Ketua Pegawai Eksekutif Dr. Michael J. Kaldasch: "Susulan daripada kejayaan pelancaran pasaran itu di Jerman, pada masa ini kami sedang berbincang dengan beberapa institusi kesihatan di seluruh dunia, terutamanya di dalam negara-negara timur jauh yang sedang pesat mengembangkan kesihatan. AIM-ICO itu akan menyediakan dana yang kami perlukan untuk membiayai pembangunan selanjutnya terhadap platform itu dan fungsi mereka yang dirancang bagi suku seterusnya dan serta untuk mewujudkan pasukan-pasukan antarabangsa."
 
Portal penanda aras yang utama bagi ICO, www.icobench.com, mentakrifkan Tawaran Pasaran Permulaan dengan 4.6 dari 5 mata maksimum, sekali gus menjadikan AIM-ICO pada masa ini sebagai satu daripada ICO eKesihatan yang paling bernilai di portal tersebut. Di atas dua hujah yang membawa kepada penarafan TINGGI ini: Pertama, bahawa sistem itu sudah dihidupkan dan digunakan oleh perbadanan hospital yang lebih besar di Jerman, dan yang kedua, di sebalik Aimedis ICO itu adalah sebuah Lembaga Penasihat yang terdiri daripada “selebriti” kesihatan yang terkenal di peringkat antarabangsa yang menyumbang kepada kejayaan platform itu.
 
Berhubung paymentweek.com, pengarang Steven Anderson secara positif meneliti semula AIM ICO dan membuat kesimpulan bahawa AIM mungkin juga mencatatkan sambutan yang sangat menggalakkan berikutan "begitu ramai pelabur kini mengejar 'bitcoin yang seterusnya'.
 
Sehingga 26 Jun, AIM boleh dibeli dari firma pelaburan Czech BRIC INVEST dengan sebuah bonus prajualan sebanyak 30% DI SAMPING sebuah premium alu-aluan sebanyak 5%. Ketua Pegawai Operasi Miroslav Soukup menyatakan: "Dengan premium alu-aluan kami sebanyak 5% kami adalah satu-satunya tempat di mana anda akan mendapatkan 11,25 AIM bagi setiap USD yang dilaburkan!"
 
Maklumat lanjut mengenai AIM dan Aimedis: https://www.bric-holding.com/aimedis-ico-EN.html
 
Beli token AIM sekarang: https://www.bric-holding.com/contact_us_en.html
 
Lihat versi sumber di  businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180601005370/en/
 
Hubungi
BRIC HOLDING SE
Miroslav Soukup
+491739179905
invest@bric-holding.com
https://www.bric-holding.com
 
Sumber : BRIC HOLDING
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment