NEW YORK, 2 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) --
Revlon, syarikat kosmetik global yang ikonik, hari ini memperkenalkan
kempen mereka MEMILIH CINTA, fasa seterusnya dalam misi jenama LOVE IS
ON mereka. MEMILIH CINTA menjemput wanita di seluruh dunia untuk percaya
kepada cinta, untuk tidak lagi ragu-ragu dan mengambil peluang agar
perasaan berkasih sayang itu benar-benar terjadi.
Untuk
memperkenalkan kempen global itu, duta jenama global Revlon muncul di
kaca TV yang meraikan langkah-langkah berani ke arah cinta: Olivia Wilde
digambarkan membuat langkah menggoda yang pertama; Halle Berry
dipaparkan sebagai menghidupkan semangat percintaan; dan Alejandra
Espinoza dilihat melafazkan perasaan cintanya. Ini adalah kali pertama
ketiga-tiga duta jenama itu dipaparkan bersama-sama dalam satu kempen
pengiklanan global. Iklan itu dilengkapkan oleh satu kempen cetak dan
digital yang mempersembahkan inspirasi untuk membantu wanita memilih
produk Revlon yang terbaik bagi mereka.
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=8671
No comments:
Post a Comment