Thursday, April 4, 2024

SMART MODULAR TECHNOLOGIES MEMPERKENALKAN MODUL MEMORI ZEFR ZDIMM DENGAN KEANDALAN ULTRA-TINGGI UNTUK APLIKASI KOMPUT YANG MENCABAR




NEWARK, Calif., 3 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
SMART Modular Technologies, Inc. (“SMART”), bahagian SGH (Nasdaq: SGH) dan peneraju global dalam penyelesaian memori, pemacu keadaan pepejal dan produk storan hibrid, memperkenalkan penyelesaian memori keandalan ultra-tinggi, modul memori Zefr™ ZDIMM™. Modul ZDIMM sangat sesuai untuk pusat data, penskala hiper, platform pengkomputeran berprestasi tinggi (HPC) dan persekitaran lain yang menjalankan aplikasi memori besar, serta memerlukan ketersediaan platform komput yang maksimum. Keandalan memori ialah faktor kritikal di pusat data disebabkan kos yang tinggi sekiranya masa henti berlaku. Modul ZDIMM ditawarkan dalam kedua-dua faktor bentuk DDR4-3200 dan DDR5-5600, serta tersedia dalam kepadatan arus perdana.

Modul ZDIMM menggunakan proses penyaringan Zefr proprietari SMART yang memberikan tahap masa hidup dan keandalan paling tinggi, kebiasaannya berprestasi 90% lebih baik berbanding modul memori standard industri. Modul ZDIMM menjalani proses penyaringan yang mereplikasi keadaan dunia sebenar bagi memastikan keteguhan dan daya tahan modul ZDIMM dalam senario pengkomputeran yang paling mencabar.

”Standard industri untuk bahagian yang rosak per juta, atau DPPM, untuk modul DRAM ialah dalam julat 3,000 hingga 5,000,” jelas Tom Quinn, naib presiden kanan pembangunan perniagaan SMART. “Modul Zefr ZDIMM tipikal, DPPM mempunyai julat daripada 200 hingga 300. Keandalan ultra-tinggi ini amat berguna dalam persekitaran pemprosesan data yang kritikal, apabila masa beroperasi adalah paling penting dan kos masa henti boleh meningkat dengan pantas.”

Untuk maklumat tambahan mengenai memori SMART Zefr ZDIMM, kunjungi DDR4 ZDIMM dan DDR5 ZDIMM di smartm.com atau hubungi info@smartm.com.

Zefr, ZDIMM,“S” dan “SMART” serta “SMART Modular Technologies” yang diolah dalam gaya ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar SMART Modular Technologies, Inc. Semua tanda dagangan dan tanda dagangan berdaftar lain ialah hak milik pemilik masing-masing.

Maklumat Tentang SMART Modular Technologies

Selama lebih daripada 30 tahun, SMART Modular Technologies telah membantu pelanggan di seluruh dunia mendayakan pengkomputeran berprestasi tinggi melalui reka bentuk, pembangunan dan pembungkusan lanjutan penyelesaian memori khusus. Portfolio kami yang cukup mantap terdiri daripada teknologi termaju hari ini kepada produk storan DRAM dan Kilat standard dan legasi. Kami menyediakan penyelesaian memori dan storan standard, tahan lasak dan tersuai yang memenuhi keperluan aplikasi pelbagai dalam pasaran pertumbuhan tinggi.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53915134/en
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
  
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18029

No comments:

Post a Comment