Sunday, March 10, 2024

PUSAT PERUBATAN CAH (CMC) MENINGKATKAN PENJAGAAN PESAKIT DENGAN PLATFORM PEMESEJAN SELAMAT DAN PATUH NETSFERE

Sistem hospital terkemuka di Asia Tenggara memilih platform pemesejan disulitkan yang mematuhi HIPAA untuk memastikan komunikasi yang selamat dalam kalangan doktor, penjaga dan kakitangan

CHICAGO, 7 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- NetSfere, penyedia penyelesaian pemesejan termaju, selamat dan patuh yang diiktiraf pada peringkat global berbesar hati mengumumkan bahawa tujuh hospital yang bergabung dengan Pusat Perubatan CAH (CMC), sebelum ini dikenali sebagai Penjagaan Kesihatan Ramsay Sime Darby dan kini di bawah pemilikan Columbia Asia Healthcare Group , telah menggunakan platform pemesejan perusahaan selamat NetSfere untuk meningkatkan komunikasi dalaman dan kecemerlangan operasi di samping meningkatkan pengalaman pesakit. Hospital yang telah melancarkan NetSfere ialah Pusat Perubatan Subang Jaya (SJMC)Pusat Perubatan Ara Damansara (ADMC)ParkCity Medical Centre (PMC)Pusat Perubatan Bukit Tinggi (BTMC)RS Premier Jatinegara (RSPJ), RS Premier Bintaro (RSPB), dan RS Premier Surabaya (RSPS). Kesemua tujuh hospital berpegang teguh dengan komitmen mereka untuk menyampaikan perkhidmatan penjagaan kesihatan pencegahan dan kuratif terbaik dengan tumpuan untuk mencapai hasil pesakit yang luar biasa.

Memandangkan kebanyakan hospital di bawah CMC mendapat akreditasi Suruhanjaya Bersama Antarabangsa (JCI), mereka mesti menetapkan dasar pentadbiran bagi pemesejan untuk melindungi dan mengawal maklumat istimewa mereka. Apabila ancaman keselamatan siber yang dihadapi oleh sistem penjagaan kesihatan kian meningkat, CMC secara proaktif mencari platform pemesejan yang selamat dan lancar untuk memudahkan komunikasi organisasi peribadi dan sensitif dalam kalangan kakitangan. Platform pemesejan NetSfere yang sangat selamat dan patuh memastikan keselamatan sepenuhnya data hospital dan pesakit. Komitmen yang tidak berbelah bahagi terhadap pematuhan dan keselamatan ini menegaskan dedikasi NetSfere dan CMC untuk melindungi maklumat penjagaan kesihatan yang sensitif dan menyampaikan penjagaan pesakit dengan standard tertinggi.

"Perkongsian kami dengan Pusat Perubatan CAH (CMC), menetapkan standard baharu untuk tahap keselamatan yang harus dicapai oleh komunikasi penjagaan kesihatan di kedua-dua Malaysia dan Indonesia. Sektor penjagaan kesihatan yang dicirikan oleh sifat sektor yang pantas berkembang dan nilai maklumat yang tinggi, telah menjadi sasaran utama bagi serangan siber. Walau bagaimanapun, NetSfere direka bentuk dengan teliti untuk menyediakan keselamatan maklumat di semua industri," kata Chee Leng Loy, Naib Presiden Kanan bagi rantau Asia Pasifik dan Timur Tengah bagi NetSfere. "Penerapannya yang mudah dan dasar pemesejan mesra pengguna menjadikannya pilihan yang lancar untuk pasukan IT, menjamin perlindungan bagi data hospital dan pesakit. Beroperasi dalam industri penjagaan kesihatan yang mencabar, profesional penjagaan kesihatan di CMC kini boleh bekerjasama dengan yakin di tempat kerja mereka." 

No comments:

Post a Comment