Saturday, February 3, 2024

XSOLLA MENGUMUMKAN STORY3, PLATFORM BAHARU UNTUK PENCIPTA: PAMPASAN ADIL, URUS NIAGA TERUS KEPADA PENGGUNA DAN KREATIVITI DIPERTINGKAT

 



LOS ANGELES, 2 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Xsolla, sebuah syarikat perdagangan permainan video global, memperkenalkan Story3, sebuah projek tersendiri yang membolehkan pencipta meneroka penceritaan melangkaui sempadan konvensional. Story3 merangkumi era baharu bagi kebebasan penceritaan dan komitmen Xsolla untuk memupuk ekosistem kreatif. Platform ini menyediakan saluran unik untuk pencipta berinteraksi secara langsung dengan khalayak mereka dan memperoleh bahagian yang wajar daripada hasil bagi karya mereka.

"Hari ini, pencipta sedang bergelut dengan pampasan yang tidak mencukupi, membawa kepada cabaran seperti aliran pendapatan yang tidak menentu dan ketidaktentuan kerjaya," ujar Shurick Agapitov, Pengasas Xsolla dan pengarang terkenal buku Once Upon Tomorrow. "Story3 merupakan respons berani kami terhadap isu ini, menawarkan pencipta platform untuk merundingkan syarat yang lebih baik dan mencapai pendapatan yang lebih stabil dan boleh diramalkan daripada karya mereka."

Dalam era yang ditandai dengan ledakan kandungan digital, jurang dalam pampasan pencipta telah menjadi semakin ketara. Bagi menangani isu penting ini, Xsolla memperkenalkan Story3 sebagai platform yang direka dengan teliti untuk memperkasakan pencerita, wartawan dan penulis, memudahkan pengewangan yang berkesan sambil mengeratkan hubungan dengan khalayak mereka.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17863

No comments:

Post a Comment