Friday, February 16, 2024

JITTERBIT NAMAKAN BILL CONNER PRESIDEN DAN KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF

Mantan Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Entrust dan SonicWall bawa kepimpinan veteran dan fokus pada transformasi strategik

ALAMEDA, Calif., 14 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Jitterbit, peneraju global yang memperkasakan transformasi melalui automasi, hari ini mengumumkan bahawa Bill Conner telah dinamakan sebagai Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif dan ahli Lembaga Pengarah syarikat, berkuat kuasa serta-merta.

Conner ialah antara eksekutif keselamatan, data dan infrastruktur yang paling berpengalaman di seluruh dunia. Antara banyak kejayaan beliau adalah semasa beliau berperanan sebagai Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Entrust dan SonicWall, yang di bawah bimbingan beliau kedua-dua syarikat ini mengatasi metrik kewangan dan operasi yang bercita-cita tinggi yang ditetapkan di seluruh organisasi mereka. Dalam tiga dekad kepimpinannya, Conner telah mereka semula barisan produk, membina organisasi khidmat bertaraf dunia, menyelaraskan semula organisasi jualan global dan mencipta kempen pemasaran yang terkemuka dalam industri untuk menyampaikan hasil kewangan yang luar biasa.

“Bill telah menerajui pelbagai keselamatan siber, SaaS, rangkaian data dan syarikat teknologi lain mencapai kejayaan cemerlang semasa transformasi anjakan teknologi yang paling banyak dalam Era Maklumat Digital, dan kami yakin kepimpinan dan operasinya yang berwawasan akan melengkapkan Jitterbit untuk memanfaatkan pertumbuhan pasaran yang menarik yang kami lihat di hadapan,” kata Iveshu Bhatia, Pengarah Urusan di Audax Private Equity. 

No comments:

Post a Comment