Sunday, February 4, 2024

THE SANBORN MAP COMPANY, INC. KEMBANGKAN KEHADIRAN GLOBAL DENGAN PELANCARAN SANBORN GEOPHYSICS, ULC

COLORADO SPRINGS, Colo., 2 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- The Sanborn Map Company, Inc. dengan sukacita umumkan penubuhan anak syarikat di Kanada, Sanborn Geophysics, ULC yang terletak di luar bandar Toronto. Sanborn Geophysics akan tumpukan kepada perkhidmatan tinjauan geofizik dan jualan peralatan, membuka pasaran baharu kepada Sanborn.

Dengan komitmen untuk memajukan pengumpulan data geospatial dan keupayaan tinjauan udara, Sanborn Geophysics membina kepakaran data geospatial Sanborn yang meluas. John Copple, Ketua Pegawai Eksekutif Sanborn, berkata, "Penciptaan Sanborn Geophysics memperluaskan pengumpulan data geospatial dan keupayaan tinjauan udara Sanborn yang sudah meluas. Kami mempunyai kedudukan yang unik bukan sahaja untuk mengumpulkan data khusus tetapi melakukannya dengan peralatan canggih kami sendiri."

Sanborn Geophysics telah dimungkinkan dengan pembelian aset daripada Nuvia Dynamics, Inc. Sanborn juga dapat mengambil pekerja yang mempunyai rekod prestasi yang terbukti dalam teknologi tinjauan geofizik sebagai kakitangan Sanborn Geophysics. Sebahagian daripada pekerja Sanborn Geophysics mempunyai lebih 25 tahun pengalaman dan pernah bekerja untuk Nuvia Dynamics Inc (dahulunya dikenali sebagai Pico Envirotec Inc). Kedua-dua syarikat terdahulu mempunyai rekod pencapaian yang cemerlang dalam membangunkan teknologi tinjauan geofizik untuk penerokaan mineral/minyak dan aplikasi geoteknik. Sanborn disokong oleh The Environmental Financial Consulting Group, LLC (EFCG). Syarat-syarat tidak didedahkan.

"Sanborn Geophysics akan mewujudkan peluang baharu untuk syarikat di dalam dan di luar negara. Pelaburan ini bertujuan untuk menyediakan penyelesaian geospatial terbaik kepada pelanggan kami," kata Copple. 

No comments:

Post a Comment