Wednesday, July 12, 2023

MEMUPUK KOMUNITI YANG BERBILANG: MERAIKAN KEPELBAGAIAN BUDAYA DI FOREST CITY

JOHOR, Malaysia, 11 Julai (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Forest City, projek hartanah yang dibangunkan oleh Country Garden, didedikasikan untuk mempromosikan komuniti yang bertenaga dan terangkum. Dua acara baru-baru ini, iaitu Shoreline Morning Run dan Kejohanan Golf Junior Piala Forest City, menunjukkan komitmen Forest City untuk meraikan kepelbagaian.

Shoreline Morning Run menghimpunkan penduduk dari pelbagai latar belakang budaya dengan semangat untuk kecergasan dan kesejahteraan yang dikongsi bersama. Acara itu telah menerima kehadiran yang ramai, menarik peserta dari pelbagai negara di sepanjang pantai yang indah. Di samping itu, Kejohanan Golf Junior Piala Forest City menjadi bukti komitmen Forest City terhadap kepelbagaian budaya. Kejohanan ini menawarkan platform bagi atlet muda untuk belajar antara satu sama lain, mempamerkan kemahiran mereka, dan merasai keseronokan sambil menggalakkan pertukaran budaya dan persefahaman bersama.

Forest City gah dengan dua padang golf bertaraf dunia dan telah disenaraikan di antara "100 Padang Golf Terbaik di Asia" secara konsisten selama empat tahun berturut-turut. Antaranya, Padang Golf Klasik direka bentuk dengan mahir oleh Encik Liang Guokun, seorang pakar reka bentuk padang golf Cina dengan lebih daripada 30 tahun pengalaman dalam pengurusan reka bentuk padang golf dan taman. Sebaliknya, Padang Golf Legacy ialah padang 18 lubang peringkat kejohanan antarabangsa yang direka bentuk bersama oleh juara golf Jack Nicklaus dan anaknya Jack Nicklaus II. Padang-padang yang dirancang dengan teliti ini menawarkan kepada peminat golf fairway yang diletakkan secara strategik dan pemandangan yang menakjubkan.

Tambahan pula, pengunjung boleh menikmati penginapan mewah yang disediakan oleh dua hotel bertaraf lima bintang iaitu Hotel Marina dan Hotel Golf. Kedua-dua hotel bertaraf lima bintang ini mempunyai bilik dan kemudahan mewah, dikelilingi oleh kehijauan alam yang subur yang harmoni dengan persekitaran semula jadi. Pengunjung boleh menikmati kemudahan riadah di dalam hotel sambil mengalami juga pelbagai aktiviti luar yang menawan. Hotel-hotel ini berperanan sebagai tempat berlindung bagi penduduk dan juga pengunjung, meningkatkan lagi pengalaman hidup keseluruhan di Forest City.

Forest City secara proaktif memupuk komuniti yang berkembang maju, menganjurkan pelbagai aktiviti yang menarik dan menawarkan pengalaman gaya hidup yang bertenaga dan mengasyikkan kepada penduduk dan pengunjung. Dengan pengayaan kedai perkhidmatan hayat, Forest City telah meningkatkan lagi kemudahan untuk membeli-belah dan hiburan, menyediakan persekitaran yang diperkaya dan menyeronokkan kepada khalayak ramai. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17282

No comments:

Post a Comment