Saturday, July 22, 2023

ALLIANZ EXPERIENCE 10 KEMBALI DENGAN JEMPUTAN EKSKLUSIF UNTUK KONSERT FAIZAL TAHIR

KUALA LUMPUR, 21 Julai (Bernama) -- Allianz Malaysia Berhad (Allianz Malaysia) merupakan penyampai rasmi konsert "Aku Faizal Tahir" yang menampilkan penyanyi lelaki popular Faizal Tahir pada hari Sabtu, 2 September 2023 di Pusat Perdagangan Dunia (WTC), Kuala Lumpur dengan jemputan eksklusif untuk pelanggan Allianz Malaysia.


Di peringkat global, Allianz mempunyai hubungan yang baik dengan muzik dan penghibur datang dari pelbagai dekad. Di peringkat tempatan, Allianz Malaysia berusaha memberi sokongan kepada artis tempatan untuk membawakan persembahan mereka ke pentas secara langsung di hadapan peminat mereka. Kempen Allianz Experience 10 melalui portal MyAllianz, memberi peluang kepada pelanggan Allianz Malaysia untuk menerima sepasang jemputan eksklusif ke konsert solo pertama Faizal Tahir.

Di samping itu, pelanggan yang membeli atau memperbaharui insurans Allianz Motorcycle, Allianz Motorcycle Plus atau PerlindunganKu Allianz4All bermula 15 Jun hingga 15 Ogos 2023 akan secara automatik berpeluang untuk memenangi sepasang jemputan eksklusif ke konsert Faizal Tahir. Pelanggan yang menerima jemputan akan menyaksikan persembahan ini di zon eksklusif Allianz Rocks.

Allianz Motorcycle Plus menawarkan perlindungan kemalangan jalan raya sebanyak RM10,000 setiap seorang untuk penunggang dan pembonceng sekiranya berlaku kematian atau hilang upaya kekal, pendapatan hospital sebanyak RM100 sehari sehingga 60 hari setiap seorang untuk penunggang dan pembonceng, yang terpakai untuk pemegang polisi Komprehensif dan Pihak Ketiga, manakala, Pemegang polisi Komprehensif juga akan menikmati perlindungan keseluruhan jumlah yang diinsuranskan bagi peril khas seperti banjir dan bantuan tepi jalan sehingga 50km untuk dua hala. Ia direka khas untuk motosikal berkapasiti 250cc dan ke bawah bagi memastikan penunggang mendapat perlindungan dengan kadar yang mampu milik. Produk ini mempunyai faedah tambahan daripada produk insurans motosikal standard.

PerlindunganKu Allianz4All, sebaliknya, adalah pelan insurans mampu milik yang direka dengan Nilai-Nilai Sejagat yang selari dengan Prinsip Kewangan Islam bagi memenuhi keperluan semua segmen masyarakat. Bagi Pelan 1 dengan premium sejumlah RM53 atau Pelan 2 dengan premium sejumlah RM79.50, pelanggan akan menerima perlindungan kemalangan diri sebanyak RM30,000 dan RM50,000 sekiranya berlaku kematian atau hilang upaya kekal akibat kemalangan, dan pendapatan harian hospital sebanyak RM50 dan RM100 sehingga 30 hari di Hospital Kerajaan sekiranya dimasukkan ke hospital akibat kemalangan atau penyakit. Terdapat juga pembayaran bantuan kecemasan sekiranya berlaku pemindahan banjir masing-masing sehingga RM500 dan RM750 bagi Pelan 1 dan Pelan 2.

Penglibatan Faizal Tahir secara aktif dalam industri muzik di Malaysia adalah lebih daripada 17 tahun. Ini akan menjadi konsert solo pertama beliau dalam kerjaya. Beliau mendapat kemasyhuran selepas menjadi naib juara di dalam musim pertama One in a Million pada tahun 2006. Selepas itu, beliau melancarkan kerjaya solo dan menjadi penerima pelbagai anugerah muzik seperti Anugerah Industri Muzik dan Anugerah Planet Muzik. Beliau terkenal dengan lagu-lagu hit seperti "Santai", "Gemuruh" dan "Sampai Syurga" serta kerjasama popular dengan Jaclyn Victor, Siti Nurhaliza dan Joe Flizzow.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kempen, lawati https://www.allianz.com.my/personal/whats-new/rocks-bm.html
Untuk mengakses portal pelanggan MyAllianz, layari https://hub.allianz.com.my/customer/

SUMBER : Allianz Malaysia Berhad

UNTUK MAKLUMAT LANJUT, SILA HUBUNGI:
Nama: Shamala Gopalan
Group Head
Corporate Communications Department
Allianz Malaysia Berhad
Tel: 016.285.0685
E-mel: shamala.gopalan@allianz.com.my

Nama: Gary Mark Nagan
Manager
Corporate Communications Department
Allianz Malaysia Berhad
Tel: 012.367.1450
E-mel: gary.nagan@allianz.com.my 

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment