Friday, April 21, 2023

WEMADE MENGADAKAN PELBAGAI ACARA UNTUK MERAIKAN HARI KE-600 PERKHIDMATAN MIR4




• 
Menawarkan hadiah yang banyak termasuk “Patung Naga Biru Legenda (Legendary Blue Dragon Statue)” dan “Batu Peningkatan Naga Kudus Epik (Epic Divine Dragon’s Dragon Artifact Enhancement Stone)”
• Melancarkan ketua Serbuan Neraka (Hell Raid) yang berkuasa, “Syaitan Kehausan Darah (Blood-crazed Oddevil)”
 
SEOUL, Korea Selatan, 20 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- MMORPG MIR4 blokbuster Wemade mengadakan pelbagai acara bermula dari 18 April untuk meraikan hari ke-600 perkhidmatan langsung secara rasmi.

Pertama, acara “Daftar Masuk 14 Hari Bunga Sakura Keemasan (Golden Cherry Blossom 14-day Check-in)” akan diadakan hingga 15 Mei. Pengguna boleh menerima pelbagai ganjaran termasuk “Patung Naga Biru Legenda (Legendary Blue Dragon Statue)” dan “Batu Peningkatan Naga Kudus Epik (Epic Divine Dragon’s Dragon Artifact Enhancement Stone)” dengan hanya log masuk permainan semasa tempoh acara diadakan.

“Kedai Tukaran Bunga Sakura Dreamfly (Dreamfly’s Cherry Blossom Exchange Shop)” akan dibuka hingga 1 Mei. Pengguna boleh membawa item “Bunga Sakura (Cherry Blossom)” diperoleh daripada memburu raksasa ke “Dreamfly Hari Ke-600 (600th Day Dreamfly)” NPC, yang terletak di bandar besar untuk ditukarkan dengan item seperti “Peti Mistik Bahan Naga Epik (Epic Dragon Material Mystic Chest),” item Lencana Codex (Codex Badge) “Bunga Sakura Keemasan Jarang Ditemui (Rare Golden Cherry Blossom)” dan banyak lagi.

Selain itu, acara “Hadiah Kejutan Naga Kudus (Divine Dragon’s Surprise Gift)” akan diadakan selama dua hari selepas kemas kini. Pengguna boleh mendapatkan pelbagai Tiket Penyeruan (Summon Tickets) dan item seperti “Kotak Hadiah Kejutan Naga Kudus (Divine Dragon’s Surprise Gift Box),” yang akan banyak membantu semasa memburu, dengan hanya log masuk permainan sebanyak enam kali setiap hari pada masa yang ditetapkan.

MIR4 juga mengemaskinikan “Syaitan Kehausan Darah (Blood-crazed Oddevil)”sebagai peringkat keempat “Serbuan Neraka (Hell Raid),” kandungan Ketua Serbuan (Boss Raid) mod sukar. Hanya watak tahap 160 atau lebih tinggi boleh memasuki serbuan ini. Pengguna mesti mengalahkan pelbagai raksasa dan ketua terakhir dalam had masa yang lebih singkat untuk menerima ganjaran hebat. Lebih ramai anggota parti menyertai, maka akan menjadi lebih mudah untuk mengalahkan ketua.

Daripada Perjuanganku, Kepada Peperangan Kita! Maklumat terperinci mengenai MIR4 boleh didapati di laman web rasmi.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/53383028/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17049

No comments:

Post a Comment