Thursday, April 27, 2023

PIE SYSTEMS MENAWARKAN PERKHIDMATAN INTERNET PERCUMA KEPADA PENGGUNA APLIKASI "PIE VAT" YANG MELAWAT JEPUN, DENGAN MENGGUNAKAN ESIM 5G

TOKYO, 27 April, 2023 /Kyodo JBN-AsiaNet/ --
 
- Perkhidmatan Internet Percuma Tersedia dengan Memuat Turun Aplikasi Beli-belah Bebas Cukai "PIE VAT" -

Pie Systems Japan Co., Ltd., sebuah syarikat teknologi pengembaraan terkemuka yang menyediakan penyelesaian bayaran balik VAT "PIE VAT" dan sebuah anak syarikat milik Pie Systems Inc., telah mula menyediakan eSIM 5G secara percuma kepada pengguna aplikasi PIE VAT yang melawat Jepun (*). Pengguna boleh mengakses perkhidmatan itu dengan memuat turun aplikasi beli-belah bebas cukai PIE VAT.

Maklumat mengenai PIE VAT
PIE VAT ialah sebuah platform digital yang menyampaikan pelancongan yang menyeronokkan, bermula dengan mendigitalkan beli-belah bebas cukai untuk peniaga dan pelancong. Peniaga boleh menyediakan PIE VAT pada komputer meja atau tablet mereka tanpa penyepaduan perkakasan. Pelancong boleh menuntut bayaran balik VAT mereka dengan mudah apabila melancong ke luar negara dengan menggunakan aplikasi PIE VAT itu. PIE VAT boleh mengurangkan beban operasi bagi peniaga dan meningkatkan pengalaman membeli-belah untuk pelancong.

No comments:

Post a Comment