Wednesday, April 26, 2023

ACTYV.AI DAN KGISL BEKERJASAMA MEMACU PENGEMBANGAN GLOBAL DAN MENSKALAKAN TRANSFORMASI DIGITAL MERENTASI EKOSISTEM RANTAIAN BEKALAN




MUMBAI, India & BENGALURU, India, 25 April (Bernama-BUSINESS WIRE) --
 actyv.ai yang beribu pejabat di Singapura, pencipta kategori dalam SaaS perusahaan dengan BNPL B2B terbenam dan ruang insurans, telah mengumumkan kerjasama global dengan KGiSL, syarikat Perisian Perusahaan berbilang produk berteraskan BFSI.

Selama bertahun-tahun, KGiSL telah mengukir peluang khusus untuk syarikat itu sendiri dalam memberikan perkhidmatan kepada lebih 270 pelanggan di seluruh dunia, termasuk syarikat Fortune 500, dalam bidang insurans, perbankan dan segmen yang serupa. actyvScore, skor berbilang dimensi dipacu AI pertama seumpamanya yang menilai secara menyeluruh kesihatan kewangan perusahaan dan membolehkan pengunderaitan risiko, mempunyai sinergi yang luar biasa dengan produk insurans KGiSL.

Bercakap mengenai kerjasama itu, Prassadh Shanmugam, Ketua Pegawai Eksekutif KGiSL berkata, “Kepakaran kami dalam produk perisian perusahaan untuk industri BFSI akan membantu mencipta kes penggunaan rintisan untuk actyv.ai. Bersama-sama, kami akan memacu sinergi dengan sekumpulan produk gabungan kami dan menumpukan kepada mengubah ekosistem rantaian bekalan global secara digital, di India dan di seluruh dunia. Pendekatan perundingan kami akan menghasilkan hasil yang mampan untuk pelanggan kami dan rakan kongsi masing-masing melalui platform actyv.ai yang tangkas.”

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Global actyv.ai, Raghunath Subramanian berkata, “KGiSL diiktiraf untuk rangkaian produk berteraskan BFSI, perundingan kualiti, kecekapan pelaksanaan dan kejayaan pelanggan. Semasa actyv.ai mengembangkan operasi syarikat di MENA, APAC dan India, KGiSL akan membolehkan actyv.ai menskalakan operasi syarikat dengan mengatur interaksi dengan ekosistem Perusahaan dan BFSI. Bersama-sama, kami boleh memberikan impak positif kepada perusahaan untuk memacu pertumbuhan dan kecekapan yang belum pernah dilakukan sebelum ini.”

Maklumat Tentang actyv.ai

actyv.ai ialah platform SaaS perusahaan dikuasakan oleh Kecerdasan Buatan (AI) dengan Beli Sekarang Bayar Nanti (BNPL) B2B terbenam dan insurans, mengubah rantaian bekalan B2B global dengan menjadikan transaksi perniagaan lebih pantas dan mudah. Melalui perkongsian dengan institusi kewangan, actyv.ai membolehkan perusahaan, pembekal, pengedar dan peruncit berkembang. Untuk maklumat lanjut, sila kunjungi: https://www.actyv.ai

Maklumat Tentang KGiSL

KGiSL ialah syarikat Perisian Perusahaan berbilang produk berteraskan BFSI yang menumpukan perhatian kepada segmen Insurans, Pasaran Modal & Pengurusan Kekayaan. KGiSL secara asasnya percaya dalam bersikap empati kepada pelanggan, serta menawarkan produk dan perkhidmatan yang memberikan hasil perniagaan tambahan. Memanfaatkan kuasa Pembelajaran Mesin, Kecerdasan Buatan (AI), Analisis, Sains Data dan Awan untuk memperkasa pelanggan kami melalui produk kami dan menyampaikan Hasil berasaskan Empati yang disokong oleh Pengalaman Pelanggan Generasi seterusnya.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/53384593/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17060

No comments:

Post a Comment