Friday, January 20, 2023

HYTERA MEMPERTINGKATKAN RADIO DUA-HALA DMR H-SERIES GENERASI BAHARU DENGAN MODEL HP5




Dengan pengecasan Type-C, kekasaran IP67, audio yang jelas dan julat komunikasi yang sangat baik, radio mudah alih HP5 series Hytera menyediakan penyelesaian komunikasi kumpulan segera yang profesional, mudah digunakan dan kos efektif untuk pengguna perusahaan dan perniagaan.


SHENZHEN, China, 20 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hytera Communications (SZSE: 002583), pembekal global terkemuka bagi teknologi dan penyelesaian komunikasi profesional, hari ini mengeluarkan radio dua-hala mudah alih HP56X dan HP50X untuk mengembangkan dan mengukuhkan portfolio Radio Mudah Alih Digital (DMR) generasi baharu. Model HP5 dibangunkan untuk menyediakan komunikasi suara yang boleh dipercayai untuk pasukan keselamatan, operasi, juruteknik dan penyelenggaraan di bangunan pejabat, stadium, taman perindustrian, kampus sekolah, hospital, dsb.

H-Series, termasuk radio mudah alih, radio mudah alih, dan pengulang, direka bentuk dan dibangunkan pada platform perkakasan dan perisian baharu. Hytera memulakan pengenalan radio DMR H-Series generasi akan datang dengan radio dua-hala mudah alih HP7, radio mudah alih HM7, dan pengulang HR106X ke pasaran global pada penghujung tahun 2021; kemudian diikuti model HP6, HM6 dan HR6. Dengan kelebihan daya saing yang jelas dalam pasaran, model H-Series telah diterima pakai dengan pantas oleh pelanggan di seluruh negara. Kini model HP5 terbaharu meningkatkan lagi keupayaan Hytera untuk memberi perkhidmatan kepada lebih ramai pelanggan daripada pelbagai sektor.

HP5 series, direka untuk perusahaan dan perniagaan dengan pasukan yang lebih kecil, cemerlang dalam mengimbangi fungsi, kebolehgunaan dan poin harga. Model HP5 mempunyai tombol dwi khusus untuk kawalan kelantangan dan saluran untuk memudahkan operasi radio. Dengan port universal Type-C, radio HP5 boleh dicas dengan bank kuasa atau pengecas kereta seperti cara mengecas telefon pintar biasa.

Radio HP56X dan HP50X menyampaikan audio yang jelas yang didayakan oleh pembatalan bunyi berasaskan AI, yang menyekat lolongan maklum balas yang menjengkelkan dan menapis bunyi ambien yang tidak diingini. Dengan sensitiviti 0.18μV (‒122dBm) HP5 Series memastikan panggilan suara push-to-talk yang stabil walaupun di hujung liputan.

“Pengguna perusahaan dan perniagaan mungkin memerlukan lebih fungsi daripada sistem radio dua-hala mereka berbanding pengguna keselamatan awam. Sebagai contoh, panggilan jauh biasanya merupakan ciri standard yang diperlukan oleh pihak polis, tidak semestinya satu kemestian bagi pengguna perniagaan,” kata Howe Tian, Pengurus Besar Barisan Produk Peranti di Hytera. “Walau bagaimanapun, keperluan untuk serba boleh, ergonomik, dan kebolehpercayaan adalah sama. Dengan mengambil kira perkara ini, kami mereka bentuk radio mudah alih HP5. Kami percaya HP5 akan menjadi alat produktiviti dan keselamatan yang hebat untuk pelbagai senario profesional.”

HP5 series adalah kalis-air dan kalis-habuk gred IP67 dan memenuhi keperluan ketenteraan MIL-STD-810G yang ketat untuk perlindungan terhadap getaran, penurunan 1.5 meter, suhu melampau, dsb. Modul GPS dan BT 5.2 menjadikan kedua-dua radio baharu ini sebagai serba boleh dalam penyelesaian penghantaran dan pengurusan keseluruhan.

Tarikh ketersediaan produk baharu mungkin berbeza di seluruh negara. Untuk maklumat lanjut tentang Radio dua-hala mudah alih DMR profesional HP5 series Hytera, sila lawati:
HP56X: https://www.hytera.com/en/product-new/digital-radio/dmr-radio/hp56x.html
HP50X: https://www.hytera.com/en/product-new/digital-radio/dmr-radio/hp50x.html

Tentang Hytera

Hytera Communications Corporation Limited (SZSE: 002583) ialah pembekal global terkemuka bagi teknologi dan penyelesaian komunikasi profesional. Dengan keupayaan suara, video dan data, kami menyediakan sambungan yang lebih pantas, selamat dan serba boleh untuk pengguna perniagaan dan misi kritikal. Kami menjadikan dunia lebih cekap dan selamat dengan membolehkan pelanggan kami mencapai lebih banyak dalam kedua-dua operasi harian dan tindak balas kecemasan.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16733

No comments:

Post a Comment